Hoe zetten jullie grip (tape) op een board?

panus
Gast
Juli 03, 2005, 11:01:45
edit2Rapporteer  
Hoe zetten jullie grip (tape) op een board? En dan met name een groot stuk doorzichtig...? Is hier een leuke manier voor??

Massel
Psychotic

Antwoord #1 Juli 03, 2005, 11:17:37
edit2Rapporteer  
antislippoeder door je DD lak heen gooien Wink
Tim Melkbus
Gast
Antwoord #2 Juli 03, 2005, 12:35:57
edit2Rapporteer  
ik zag gister in de bouwmarkt rolen met grip tape. in verschillende kleuren. weet allleen niet of het blijft zitten. misschien hebben ze ook wel vellen. suc6
§@ñÐé®
Gast
Antwoord #3 Juli 14, 2005, 13:52:49
edit2Rapporteer  
Of gewoon ff bij de plaatselijke skateshop halen, die werken er meer mee dus hebben misschien nog goede tips voor je
Jurrien

Antwoord #4 Juli 18, 2005, 09:54:01
edit2Rapporteer  
bij zo'n skate shop hebben ze plak platen die je zo op je board kunt maken heb ik ook ooit gedaan met mijn zelfbouw mountainboard je krijgt het er niet weer af zit er nu zo 2 jaar op het slijt ook heel langzaam alleen het word wel snel vies door blubber fouten zoals je kunt zien, maar is er makkelijk af te halen.

die touwen horen er niet aan (grinnik_kitesmiley)

ThumpsUp

je kunt het ook in vormen knippen zoals je ziet
Marc de Munnik

Antwoord #5 Juli 20, 2005, 00:02:00
edit2Rapporteer  
Gewoon bij je skateshop halen. Ik het het zelf ook in plaats van een handle heb ik een half pvc buisje met griptape. waaraan ik hem vast kan houden werkt echt top!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.