Waar Kiten rond Almere met WZW

Nomaad
Gast
September 28, 2005, 13:20:08
edit2Rapporteer  
Zit vandaag in Almere en benieuwd waar ik het beste na het werk snel het water op kan vandaag.
Nu W eind van de middag ZW.  Niet goed voor Muiderberg volgens mij.  Wordt er gekite op Muiderzand?
Let me know!!
xonide
Gast
Antwoord #1 September 28, 2005, 19:47:17
edit2Rapporteer  
Beetje laat, Ik zag er wel 2 varen vandaag, al moet ik zeggen dat ik persoonlijk niet onder de hoofdspannings kabels door zou varen wat ik wel zag gebeuren.
Roni-Size

Antwoord #2 September 28, 2005, 21:20:09
edit2Rapporteer  
Het is Almere-zand, en als je wat verder doorrijd naar achteren richting de jachthaven en daar start heb je geen last van de hoogspannings kabels.
slic

Antwoord #3 September 29, 2005, 00:16:07
edit2Rapporteer  
hi guys,

ik ben vorig jaar wel een aantal x bij AlmeerderZand geweest. Helemaal geen slechte stek, maar idd verderop, en niet bij die hoogspanningskabels. Ik ben alleen in de veronderstelling dat daar niet gekite mag worden, ivm het BPR regelment. Hoe zit dit nou? Iemand? Ondertussen vandaag maar lekker op Noordwijk gevaren.

slic
Emiel

Antwoord #4 September 29, 2005, 10:43:14
edit2Rapporteer  
ik ga naar stichtse brug
G.J

Antwoord #5 Oktober 02, 2006, 02:56:25
edit2Rapporteer  
Ja  dat vroeg ik me ook al af   of je op Almeerderzand mag kiten.  zal wel weer niet,  maar zijn er al daadwerkelijk mensen beboet?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.