margrietje
|
6 weken Mexico!!!!!! (miss ook n caribisch eiland al sik daar nog t geld voor heb tussendoor!)
|
|
|
rene!
|
2 weken Rhodos..
|
|
|
reinout
|
hoop 2 weken Italie
|
|
|
Coen2000
|
2 weken tiel-west voor mij
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Ga volgende week curacao verkennen als dat voldoet ga ik daar weer heen deze zomer, ik heb daar nederlandse vrienden wonen gaan we gewoon van huis ruilen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Hessel
|
5 weken door de US of A toeren, Californië om precies te zijn. We beginnen in San Francisco en gaan door het binnenland naar Los Angeles, daarna weer via de kust terug . Hopelijk kan ik nog wat leuks meenemen van bv live2kite, moet ik nog wel ff wat verzinnen om die invoerrechten te omzeilen (mss de nieuwe vlieger in de tas van de oude, en de oude vlieger in de tas van de nieuwe, zij willen de inhoud van de nieuwe tas zien en zien dan een oude vlieger. Of zijn die Amerikanen net iets slimmer?). Weet trouwens iemand iets over de bagage bij KLM?
|
|
|
reinout
|
klm is iniedergeval wel altijd heel streng
|
|
|
Lex
|
elke dag als het waait oostvoorne (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
margrietje
|
ehh ik zou zeggen kijk op de site van de klm daar kan je t vast vinder onder het kopje bagage!
|
|
|
michiel v geel
|
2 weken rhodos wie ook? wij zitten bij theologos
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Cumbucco, Brazil!
|
|
|
Emma
|
ik denk dat het gewoon Nederland word
|
|
|
Vinni
|
3 weekjes in de achterhoek, Zelhem
|
|
|
TijN
|
@ vinni: zuur zelhem is geen reed aan (grinnik_kitesmiley) wij gaan autotje kopen, volgooien met kites, dan naar zuid spanje en portugal 4 weken
|
|
|
rickclaus
|
Ik ga een Weekje naar mijn ouders vliegen naar de costa brava!! kites meenemen en beulen daar!!
Maar Wen-D je moet zeker naar Kreta gaan is echt helemaal top daar ik ben er vorig jaar ook geweest 2 weken en het was helemaal geweldig!!
|
|
|
|
Jambo
|
Nog een weekje of 4 wachten... (huilen_kitesmiley) en dan 3 weken KENIA!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Kweet niet... Me ouders hadden het over oosterijk...mja dat is mooi klote.... Anders zeeland, oostkappele mzzsl
|
|
|
Vinni
|
@ vinni: zuur zelhem is geen reed aan (grinnik_kitesmiley) wij gaan autotje kopen, volgooien met kites, dan naar zuid spanje en portugal 4 weken Ik vind het altijd wel leuk Als je niks te doen hebt ga je naar doetichem, 10 min. verderop
|
|
|
Micky
|
en doetichem rullezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
Jolien.
|
Vlieland.. enne, Brouwersdam
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Chill had het er net met me ouders over dat ik wil kiten en dat dat nie kan in oosterijk.. Nu gaan we miss. 2 weken oosterijk en dan 1 of 2 weken zeeland mzzsl
|
|
|
kitestertje
|
Chill had het er net met me ouders over dat ik wil kiten en dat dat nie kan in oosterijk.. Nu gaan we miss. 2 weken oosterijk en dan 1 of 2 weken zeeland mzzsl ga je togh lkkr zonder je ouders??
|
|
|