|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Volgens vliegerweer lijkt het toch een beetje tegen te vallen op S'hout. (13-18)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En de wind gaat steeds verder afnemen
|
|
|
Pimp
|
De windsnelheid 10m. op 19 maart 2010, 10:50 uur is 9.6 m/s De windstoot op 19 maart 2010, 10:50 uur is 12.0 m/s Lijkt genoeg te zijn. We zijn gewoon jaloers.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hansie ...beterschap .. Maar ik denk dat je vandaag toch niet veel gemist hebt ,het begint hier in Purmerend te regenen en de wind steld volgens mij ook al niet veel voor ... morgen misschien meer wind ...
|
|
|
martijnc
|
Zondag ziet er goed uit
ben zondag op schel
|
|
|
TBK
|
Lekker gevaren van 10 tot 1 uur, knopie of 20 en het nieuwe boardje voor het eerst aan me voeten gehad. Het boardje is snel, geeft veel pop en je loopt er zeer gemakkelijk hoogte mee. Dus Leon, ik ben dik tevreden, misschien kunnen we tzt nog wat aan de tips sleutelen als ik het nodfig acht. Laat morgen maar komen als ik nog kan opstaan. Ik wist niet dat je zoveel buikspieren had.
|
|
|
TBK
|
Dat is nog is pech hebben Hans, zit er een beetje snel verbetering in zodat je morgen of zondag toch kunt kiten? Al zou het maar een uurtje zijn, daar knap je ook weer van op. In ieder geval beterschap
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topdaggie was het nog zeg, goeie stevige wind en rond 13:00 nam hij af. Kon weer mooi over het dijkkie kijken, moet alleen nog even werken aan de dubbele backroll kiteloop was een mooie crash haha. Hoop dat de regen morgen meevalt dan kunnen we weer !
|
|
|
Retard
|
Windfinder is vol ingekakt op zondag ...
|
|
|
TBK
|
Bij je dubbele backroll kiteloop was de loop wel extreem groot. Liep nog goed af, maar ik ben ervan overtuigd dat ie gaat lukken Tim. Jij bent nog jong en flexibel, wij oud en stram. Als De Beun, Teig ,haring Hai, Ride , leonB, ik etc dat gaan doen krijgen ze het nog druk bij 112.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Gnehehehe...112...zeker weten. Deze oldie heeft vandaag weer eens buiten kunnen spelen na een zeer lange winterslaap. Lekker gecruised om weer ff te wennen. Maaaaaarrr.....vanaf nu mag de wind aan!
|
|
|
Giertje
|
JIHAAAAAAAAAAAAAAAA! Ja Hans, daar moet je zeker 2 weken voor uit trekken. Dat krijg je boven de 50 Maar het bespaart ons weer een grote kans op een gehoorbeschadiging. JIHAAAAAAAAAAAAAAAA! Beterschap man en tot snel
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij ging weer lekkell tot 2 uur lekker gekite yyyiiiiiiiihaaaaaaa Beterschap Beuntje. en hij ging lekker hoor Tim.
|
|
|
|
|
ricadelic
|
Morgenochtend ben ik op IJmuiden. Wel ff oppassen:
WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 10-15 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 15-22 KN. <<<<< TIJDENS BUIEN MOGELIJK WINDSTOTEN TOT 40 KN. >>>>> NA 15 UTC KRIMPT DE WIND NAAR ZUID EN NEEMT 3-6 KN AF.
|
|
|
TBK
|
Blijven we in bed leggen of gaan we nog kiten? Schellinkhout roept !
|
|
|
TBK
|
Blijven we in bed leggen of gaan we nog kiten? Schellinkhout roept ! Zondag kan je de hele dag in blijven leggen 0,0 wind !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er om 10 uur
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|