|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wederom een top productie van de Haringhapper... Je kan trouwens wel zien wie er met de Edge vaart . ... maar Teigert laat wel weer een paar mooie backrolls zien ..toppie en ook leuk om te zien dat jullie ook jong zijn geweest.. strakke pakken mannen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja die pakken waren HOT man toen in the eetties. Ja Frank die Rise is geen Edge die springt als een malle en aan het eind van de dag, eigenlijk was ik al klaar met kiten had het eind al in me bek ik was al aan de kant maar ja moest van de Haringhapper weer het water op. Juut gaat effe filmen zegt ie,
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ja die pakken waren HOT man toen in the eetties. ... ahaaah, ... echte Tubbs & Crockett lookalikes
|
|
|
|
|
zwafra
|
Maar morgen Schellinkhout... board of schaatsplank?
Wat denk je zelf ..het markermeer ligt weer behoorlijk dicht ..duurt wel weer een paar weken voor er weer gekitesurft kan worden ...als de omstandigheden goed zijn maar weer eens naar Wijk..
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Maar morgen Schellinkhout... board of schaatsplank?
Wat denk je zelf ..het markermeer ligt weer behoorlijk dicht ..duurt wel weer een paar weken voor er weer gekitesurft kan worden ...als de omstandigheden goed zijn maar weer eens naar Wijk.. Ik heb dus geen idee. Ik kom daar nooit Toevallig ben ik daar zaterdag in de buurt
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ben wel weer toe aan een goede sessie op het water,laatste keer was 30 dec. daarna was het niks
ziet er goed uit komende week ,dinsdag vrij, dat word wijkkie.....
|
|
|
|
zwafra
|
Wat nou kiten? snowkiten is het voor morgen! Morgen naar de Gouwzee..Ger Dan kom ik ook even kijken ..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ahaaaa,morgenochtend toch ff naar de gouwzee gewapend met kite ,misschien een snowboard en zeker schaatsen enne dan Zondag een mooie sessie op Wijk met kiteboard en kite en droogpak wind is draaiend naar west ,voor mij voorlopig geen badkamers
|
|
|
franco
|
hahaaa ja joosie nu heb ik weekend dienst en moet ik vandaag ook aan het werk. gaat hem niet worden dus.
|
|
|
franco
|
had je nu nog maar een paar cobra's 6 dan is je ijs zo weg
|
|
|
|
|
|