Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik werk voltijds en heb nog nooit zoveel tijd gehad om te kiten als nu. Wat dat betreft zit er een groot verschil in hoor Gewoon in ploegendienst werken
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Leon Thanks man En je ziet, wie zoet is krijgt lekkers Nu nog zien te plooien dat ik bij het water kan komen vrijdagmiddag!! Waar is de meet en greet morgenmiddag?
|
|
|
|
Rhino_83
|
Goedemorgen..... gaan er morgenmiddag nog mensen naar de sluf....? ik zit er over te denken om een middagje vrij te nemen om mn nieuwe 12m RPM uit te proberen... lijkt me ideaal qua wind.... (en dan zaterdag los met de 6m )
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedemorgen..... gaan er morgenmiddag nog mensen naar de sluf....? ik zit er over te denken om een middagje vrij te nemen om mn nieuwe 12m RPM uit te proberen... lijkt me ideaal qua wind.... (en dan zaterdag los met de 6m ) Ideal voor de 12?? je wilt toch niet dood? morgen is het weer voor maximaal 8-9 mtr. maar echt niet meer.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wie gaat er zo nog ergens heen?? nu al 8,8ms en over half uur al afnemend tij:)
|
|
|
Spoon
|
gaan er nog mensen zaterdag kijken naar mij op televiesie? loop rond met zwart krullend haar en een zak snoepgoed op mn rug
|
|
|
Mriek
|
gaan er nog mensen zaterdag kijken naar mij op televiesie? loop rond met zwart krullend haar en een zak snoepgoed op mn rug Waha ja we zullen een tv op het strand neerzetten, tijdens het riggen lekker naar black spoon kijken Waar vindt die intocht plaats? Misschien kom ik wel ff langs om bij sinterklaas te bedelen om nieuwe kites. Of kan ik mijn lijstje aan jou doorgeven?
|
|
|
Rhino_83
|
@ Ron
Btje overdreven..... windguru geeft in de middag max 17 knopen constant op.... dat moet wel te doen zijn... en anders heb ik altijd mn 6 meter bij me... heb op het moment alleen 12 en 6 meter... dus het is ff niet anders... maar we zullen zien
|
|
|
Spoon
|
gaan er nog mensen zaterdag kijken naar mij op televiesie? loop rond met zwart krullend haar en een zak snoepgoed op mn rug Waha ja we zullen een tv op het strand neerzetten, tijdens het riggen lekker naar black spoon kijken Waar vindt die intocht plaats? Misschien kom ik wel ff langs om bij sinterklaas te bedelen om nieuwe kites. Of kan ik mijn lijstje aan jou doorgeven? hehe je kan het proberen.. De intocht is in schiedam. er staat nu iig al 6 km aan hekwerk.. te bizar voor woorden.. ik vraag me af wie nou wie beschermd met die hekken :S
|
|
|
Mriek
|
Yes, yes, yes, ben morgen van de partij! Eindelijk na al die weken mag ik van mezelf. Ik móet gewoon met zoveel winderige dagen voor de boeg. Wie morgen nog meer Playa? Zou het nog zonder neoporeen hulpstukken te doen zijn? @spoon, ik doe het er nog een jaartje mee, maar graag bewaar ik mijn decemberzegels tot volgend jaar. Je hoort het wel tegen die tijd
|
|
|
Ron Rodeo
|
@ Ron
Btje overdreven..... windguru geeft in de middag max 17 knopen constant op.... dat moet wel te doen zijn... en anders heb ik altijd mn 6 meter bij me... heb op het moment alleen 12 en 6 meter... dus het is ff niet anders... maar we zullen zien
17 knoop? dat snap ik niet waar jij kijkt want guruPRO geeft toch echt minimaal 23 knopen to 30 knopen aan en maximaal 38 (later op de dag in vlagen) WFSF geeft ookm de gehele dag minimaal 24 knoop op. anyway, doe voorzichtig
|
|
|
Rhino_83
|
Aha Ron, dan zit daar waarschijnlijk het probleem.... ik heb geen PRO (ons bin zunig) en dus kijk ik naar een 12uur vertraagde voorspelling... maar het ziet er naar uit dat ik dan misschien wel problemen krijg.... heb net alles verkocht en nu twee prachtige nieuwe kites, 6 en 12 RPM, alleen nog niets ertussen (Komt nog een 8 of 10 bij)... dus ik hoop dan ik kan varen.
|
|
|
|
Rhino_83
|
Thanx Rocket Man!!!! ik kan alvast mn 6 meter oppompen
|
|
|
Ron Rodeo
|
dat bedoel ik. lekker met de 6 rammen morgen, moet kunnen! Het plaatje dat raket meneer plaatst krijg ik maar niet geplakt in forum....
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo dat was toch even lekker, gewoon lekker aankloten in een marginaal windje, morgen het echte werk:)
|
|
|
Mriek
|
rondje van de zaak
Wauw thanx Rocketman, dat ziet er geweldig uit!! De 10 kan thuisblijven.
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ja wie gaan er morgen waar kite-surfen?
Ik niet moet werken. Misschien kan ik zaterdag en zondag maar zo als het nu is werken. En wel even vertellen wie de "Bull Rotterdam - Boven N.A.P" op sluf\playa heeft gewonnen! veel plezier "live is good as a gigolo but most of the time its just hard work if you aren't a good leader"
|
|
|
Micky
|
ja wie gaan er morgen waar kite-surfen?
Ik twijfel nog een beetje... waar? Of sluf/playa of Schel.... Ach, luxe probleem...
|
|
|