|
|
|
|
Spoon
|
Yup. Waar, waar en waar. En als waar de zandmotor is dan ook graag een uitleg hoe ik daar kom .
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat morgen naar de Brouwersdam. Gaat een maat meer die lange tijd niet heeft gevaren dus dat lijkt me het beste.
|
|
|
|
J-Buffet
|
die tabellen etc snap ik wel met groen en oranje. Maar wat ik eigenlijk wilde weten is het op oostvoorne morgen bij deze windrichting toch nog goed te varen, of is hij te vlagerig en het je de kans dat hij naar aflandig gaat omdat het op het randje is.
En wat zijn dan eventueel de alternatieve. Brouwersdam is ook maar bepaalde uren van de de dag ondiep.
Ik hoor het graag van jullie
groeten
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Oostvoorne is ruck met noorder wind.
Morgen hopen dat ee wat golfjes zijn @ ZM southside...
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
die tabellen etc snap ik wel met groen en oranje. Maar wat ik eigenlijk wilde weten is het op oostvoorne morgen bij deze windrichting toch nog goed te varen, of is hij te vlagerig en het je de kans dat hij naar aflandig gaat omdat het op het randje is.
En wat zijn dan eventueel de alternatieve. Brouwersdam is ook maar bepaalde uren van de de dag ondiep.
Ik hoor het graag van jullie
groeten
met Noord kan je op Playa heus wel varen. mits wat vlagerig ,maar dat mag de pret niet drukken. wil je oefenen zou ik naar Playa gaan.
|
|
|
RonZijl
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan. Ja een klein beetje. Net mijn 12 meter bij de zevenhuiserplas opgelaten en af en toe trok hij behoorlijk. Wel te weinig om te varen. Aan de kust is het altijd iets meer. IK wilde moren ook richting Oostvoorne maar ik hoor nu dat het met een noorden wind slecht is. Is het dan echt zo slecht dat er niet gevaren kan worden?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan. Ja een klein beetje. Net mijn 12 meter bij de zevenhuiserplas opgelaten en af en toe trok hij behoorlijk. Wel te weinig om te varen. Aan de kust is het altijd iets meer. IK wilde moren ook richting Oostvoorne maar ik hoor nu dat het met een noorden wind slecht is. Is het dan echt zo slecht dat er niet gevaren kan worden? Je kan er dan prima varen alleen is de wind dan vlagerig. Als je dat niet erg vindt kan je prima daarheen. Ik weet niet hoe goed je kan varen want de Brouwersdam is ook een goede optie. Weet iemand trouwens bij welk NAP niveau je op de Brouwersdam kan staan? Voor mij maakt het niet uit maar een maatje van mij wil eigenlijk kunnen staan.
|
|
|
RonZijl
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan. Ja een klein beetje. Net mijn 12 meter bij de zevenhuiserplas opgelaten en af en toe trok hij behoorlijk. Wel te weinig om te varen. Aan de kust is het altijd iets meer. IK wilde moren ook richting Oostvoorne maar ik hoor nu dat het met een noorden wind slecht is. Is het dan echt zo slecht dat er niet gevaren kan worden? Je kan er dan prima varen alleen is de wind dan vlagerig. Als je dat niet erg vindt kan je prima daarheen. Ik weet niet hoe goed je kan varen want de Brouwersdam is ook een goede optie. Hahaha ik kan het helemaal niet. Net 2 lessen gehad. Ach het lukt wel een beetje hoor.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan. Ja een klein beetje. Net mijn 12 meter bij de zevenhuiserplas opgelaten en af en toe trok hij behoorlijk. Wel te weinig om te varen. Aan de kust is het altijd iets meer. IK wilde moren ook richting Oostvoorne maar ik hoor nu dat het met een noorden wind slecht is. Is het dan echt zo slecht dat er niet gevaren kan worden? Je kan er dan prima varen alleen is de wind dan vlagerig. Als je dat niet erg vindt kan je prima daarheen. Ik weet niet hoe goed je kan varen want de Brouwersdam is ook een goede optie. Hahaha ik kan het helemaal niet. Net 2 lessen gehad. Ach het lukt wel een beetje hoor. Als je dan wilt gaan dan is het Autostrand the place to be en nergens anders. Als je kite controle een beetje goed is kan je daar prima uit de voeten.
|
|
|
RonZijl
|
Ik hoop dat de wind niet teveel gaat afnemen. Ik zou graag een tijdje willen varen met een 7m De wind trekt nu trouwens ook aan. Ja een klein beetje. Net mijn 12 meter bij de zevenhuiserplas opgelaten en af en toe trok hij behoorlijk. Wel te weinig om te varen. Aan de kust is het altijd iets meer. IK wilde moren ook richting Oostvoorne maar ik hoor nu dat het met een noorden wind slecht is. Is het dan echt zo slecht dat er niet gevaren kan worden? Je kan er dan prima varen alleen is de wind dan vlagerig. Als je dat niet erg vindt kan je prima daarheen. Ik weet niet hoe goed je kan varen want de Brouwersdam is ook een goede optie. Hahaha ik kan het helemaal niet. Net 2 lessen gehad. Ach het lukt wel een beetje hoor. Als je dan wilt gaan dan is het Autostrand the place to be en nergens anders. Als je kite controle een beetje goed is kan je daar prima uit de voeten. Thanks Marc, daar kan ik wat mee. Morgen Oostvoorne dan maar!!!! Zal daar toch niet alleen zijn????
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@marc; ik heb het ooit uitgezocht voor mijn kinderen. Volgens mij is de hele periode waarbij het onder 0 NAP is, prima.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@marc; ik heb het ooit uitgezocht voor mijn kinderen. Volgens mij is de hele periode waarbij het onder 0 NAP is, prima.
Kijk daar heb ik wat aan! Dan hebben we morgen een mooie dag voor de boeg. Vanaf 13.00 uur is het onder 0 NAP.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wij zijn er ook, maar later op de dag. Eerst ff Ouddorp. Hou ff een slag omde arm vwb het getij, maar volgens mij kun je vanaf 13.00, anders zal het niet veel later zijn. Ons kroost zal het einde middag misschien nog ff op de dam proberen, als het niet te druk is.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wij zijn er ook, maar later op de dag. Eerst ff Ouddorp. Hou ff een slag omde arm vwb het getij, maar volgens mij kun je vanaf 13.00, anders zal het niet veel later zijn. Ons kroost zal het einde middag misschien nog ff op de dam proberen, als het niet te druk is.
Gezellig! Ik zie jullie dan eventueel nog wel verschijnen. Maar je hebt best kan dat ik ook naar Ouddorp kom want die kitemaat heb altijd overal gevaren, ook in diep water maarja het is ongeveer 2.5 jaar geleden dat die voor het laatst heeft gekite.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ronzijl zhplas is verboden en flagerig, veel bomen,gras en andere voorwerpen Dus niet echt iets voor beginner.
|
|
|
RonZijl
|
@ronzijl zhplas is verboden en flagerig, veel bomen,gras en andere voorwerpen Dus niet echt iets voor beginner.
Ja weet ik. Ik heb ook niet gevaren maar alleen op een grasveld de kite opgelaten.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ootje...ga je morgen mee naar zm zuid?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Gaat er nog iemand en komt die langs zwijdrecht of dordrecht? komt weer wat wind aan morge:)
|
|
|