Otto
|
Shit, leestekens en een beetje normaal Nederlands schrijven zijn geen overbodige luxe hoor Ik snap er zo geen zak van...
|
|
|
G.J
|
Me Neither!
|
|
|
Merc
Gast
|
volgens mij kan zonder katrollen niet. De shockwave heeft er zelfs meer
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja zijn bows die er meer hebben. Ik heb zelf de crossbow 2 en contra hebben allebij 6 katrollen op de bar. Maar ik wil het graag weten of dat kan want ik wil er wat mee gaan doen.
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Katrollen zijn slijtagepunt nr. 1
Ozone instinct heeft geen katrollen in de bridle/bar. Volgens mij die nieuwe flexifoil ion ook niet
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het patent van een BOW kite is voornamelijk ontstaan omdat de kite één of meerdere katrollen heeft.. Als je van je kites een 1:1 set up wilt gaan maken dan moet je jezelf wel realiseren dat je onwijs veel de-power gaat missen en dat het een moeilijk verhaal wordt om je kite af te stellen. Ik heb het ook eens geprobeerd met mijn Assault.. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21995.0
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nee nee dat ga ik niet doen ik ben tevreden met de kites die ik heb en daar ga ik echt niks aan veranderen. Ik wil gewoon weten als je bijvoorbeeld die bridle van de waroo hebt, of je daar waar je de powerlijnen aan doet ook een katrol zit en of die ook nodig is bij een bow kite.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik snap je niet helemaal???? nodig is voor welke bow kite????en ja bij de waroo zit op die plek een katrol :
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja oke bedankt dan weet ik dat. Maar op die plek waar de katrol zit bij de waroo, bedoel ik mee of je dat ook niet zonder katrol kan doen, dat je zegt maar een vast punt krijg in je bridle dus helemaal geen katrollen meer.
|
|
|
drifter
|
Marc die katrollen zullen er niet voor niets zitten.
Zelfde als met een board, je kunt ook een wrakhout pakken, dat vaart ook.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nee dat denk ik ook niet maar ik wil het graag weten want ik wil er is een keer iets mee doen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Debk je nu echt dat je kite nog hetzelfde zal vliegen als je alle katrollen vervangt door vaste punten??? Het zal best wel werken maar denk maar niet dat je kite dan nog lekker vliegt of je moet echt je complete bridle aan gaan passen/opnieuw afstellen wat je dus echt niet gaat lukken zonder enige kennis.
Als het je dus alleen maar gaat om de slijtage tegen gaan door je katrollen weg te laten, kun je beter een andere kite aanschaffen zonder katrollen of gewoon op tijd je bridles preventief vervangen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nee nee ik doe het echt niet bij mijn eigen kites ik vind die depower zo goed en dat slijten valt echt wel mee als je het een beetje bij houd. Ik wil binnekort is wat gaan experimenteren in het klein en dan wat dingen testen dus ik wou gewoon wat info.
|
|
|
Buster
|
Voornamelijk depower verander je er volgends mij mee (bij pulleys aan de kite) en het 2:1 sturen zal vervallen dus zonder pulleys aan de bar= lichter sturen maar minder snel sturen..
|
|
|
ochten kiter
Gast
|
heey marc probeer eens ss fuel 2007 dan heb je geenn last van al die toutjes en overbodige luxe gr ochten kiter
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Vuile *** Edwin ik krijg jou nog wel! En mensen ik ben echt super tevreden met mijn kites dus daar gaat het niet om ik wil er misschien iets mee gaan doen.
Laterz
|
|
|
ochten kiter
Gast
|
nou nou marc vindt jou taalgebruik niet kunnen (sealedlips_kitesmiley) ik ben ook maar iemand die m'n hobby uitoefend : en zegt wat je het beste kan varen fueltjes dan maar gr ochten kiter
|
|
|
|
drifter
|
je moet hem niet doodmaken je moet hem eruit varen met je Cabrinhas Dan pak je hem het hardst.
|
|
|
ochtenkiter
Gast
|
ja met z'n gaybrinha's dat lukt hem niet want hij kan nog niet varen haha hij is een beginner (grinnik_kitesmiley) en moet het van mij leren (hangloose_kitesmiley)r ochtenkiter
|
|
|
|
Morres
|
uhm, doelloos
|
|
|