Goede beginners bestemming okt. Nov.

G.J

Mei 29, 2007, 01:07:05
edit2Rapporteer  
Hallo,

Jaaaa, ik heb eindelijk mijn vriendin over weten te halen en ze wil dus ook gaan kitesurfen. Nou willen we eind dit jaar (oktober/november) dus een weekje op vakantie gaan naar een bestemming waar we lekker kunnen kiten. Ik kan nu een beetje heen en weer varen maar wil dus uren maken om meer boardfeeling te krijgen. Mijn vriendin moet nog een cursus hebben dus dat is wel een vereiste op de bestemming.

Nu is mijn vraag dus (je voelt hem al aankomen) wat is een goede bestemming.  We hoeven nog niet keiharde wind te hebben. Gewoon genoeg wind om lekker te kunnen kiten. Als het niet te diep is is het helemaal fijn natuurlijk. Lekker zonnetje en niet te koud watern zou helemaal super zijn.

Waar kunnen we lekker op vakantie en kan ik lekker kiten terwijl mijn vriendin een cursus krijgt?  Niet heeel ver weg want het budget zal rond de 500 euro pp liggen.

Iemand suggesties????   zou heel fijn zijn.   

P.s.  heb alleen een best yarga 13 dus als er wat te huren is is dat erg makkelijk.

greetz
Idefixe

Antwoord #1 Mei 29, 2007, 01:11:53
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen: oktober/november is het water in Nl nog lekker warm. Houd je euries lekker in je zak, leef je uit in NL. Friesland bijv. kun je in het najaar lekker goedkoop romantisch appartementje boeken. Workum bijv........
G.J

Antwoord #2 Mei 29, 2007, 01:21:07
edit2Rapporteer  
Hahaha,   dank je voor de tip, maar we willen er echt even uit dan. Dus lekker warm en zon en dat is in nederland vaak teveel gevraagt.

tnx anyway
big_ben_lair

Antwoord #3 Mei 29, 2007, 05:48:22
edit2Rapporteer  
je kan het proberen in El-Gouna moet je wel 2 weekjes gaan want de wind is daar iets minder betrouwbaar rond die tijd. gellukkig zijn er daar ook nog andere dingen te doen met een windstille dag.
G.J

Antwoord #4 Mei 30, 2007, 04:41:59
edit2Rapporteer  
Hmmm,  misschien eens info over vinden.   Beetje lekkere spots daar? Ondiep? 

Iemand anders nog suggesties???
PeeWee

Antwoord #5 Mei 30, 2007, 13:45:21
edit2Rapporteer  
Als je windzeker wil en niet te hard. Cumbuco Brasil. Zee is echter niet ondiep. Laguna in de buurt wel ondiep. Les mogelijkheden aanwezig. Lekker weer. Busladingen kiters in de buurt. Is mogelijk ondertussen wel nederlandse enklave compleet met een broodje van kootje? (grinnik_kitesmiley) (ben er al weer ruim twee jaar geleden geweest) Ruim 9 uur vliegen. Samba cultuur. Criminaliteit, etc, etc. Genoeg om je te vermaken dus. En als rechtgeaarde nederlander 'niet duur'.

Succes
jer@en

Antwoord #6 Mei 30, 2007, 14:42:17
edit2Rapporteer  
check ff www.happysport.nl deze hebben bij bestemmingen windgegevens en laten zien hoe de spots zijn, wanneer het waait, etc. etc.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.