|
|
|
sjembek
|
maar of dat 'leuk' is..
|
|
|
|
sjembek
|
ik zit liever die 3 knoopjes af te wachten dan dat ik zo'n tominggeval aanschaf
|
|
|
Passie
|
''Hoogtelopen lukt me nog net ff niet.'' ( prutser)
naja, je hebt vast nog nooit zon kite gevaren..
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Cabrinha Contra 24.5m2? lolz!
|
|
|
sjembek
|
Slaat dat dan weer op?
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Slaat dat dan weer op? Dat je geen vooroordelen moet geven!
|
|
|
VincentC
|
Kan veel zeggen over Flysurfer, maar niemand op de KBO kon ook maar wegkomen en ik was gewoon relaxt aan het varen met een Speed2 15. Beetje poppen en beetje spelen, altijd beter dan achter je pc zitten
|
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Anders lekker gevaren op Scheveningen vandaag met mn 13,6m wiki. Hoogtelopen is wat moeilijk met deze wind, maar who cares.
|
|
|
Micky
|
Wel een mooi gezicht al die "wachtende" kite's op het strand terwijl een enkeling aan het varen is met een 19,5m..... Webcam aanklikken en inzoomen op Airtime... (hangloose_kitesmiley) http://www.airtimekatwijk.nl/
|
|
|
KiteDemon
|
Van 13.00 tot 17.00 lekker gevaren!!!!!! Makkelijk hoogte lopen en goed gepowerd gestaan met 14. Gister daar ook nog een uurtje lekker kunnen varen Maar hoe kan het ook anders......op deze spot waait het praktisch altijd met deze windrichting en no-windvoorspellingen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ouddorp of slufter? zat nog te twijfelen of ik zou gaan, maar had geen zin om voor niets te rijden
|
|
|
zarda
|
Ik heb heerlijk gevaren met een vegas6 12m die niet echt bekend staat om high end en toch kon ik gewoon raileys maken zonder meteen weer in het water te liggen.
|
|
|
|
Formula1
|
Kan veel zeggen over Flysurfer, maar niemand op de KBO kon ook maar wegkomen en ik was gewoon relaxt aan het varen met een Speed2 15. Beetje poppen en beetje spelen, altijd beter dan achter je pc zitten Zeker zo'n zilverkleurige? Zag er idd chill uit.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ga als er geen wind is gewoon slootboarden net als ons. Heb je zeker fun genoeg!
|
|
|
Joris
|
doen mij ook maar zon silverarrow... maarja $$$ he
|
|
|
sjembek
|
Dat je geen vooroordelen moet geven!
Doe ik een vooroordeel geven dan? Ik geef alleen mijn persoonlijke mening. Oordeel over niets. Ga toch buggieën man..
|
|
|
Jurrien
|
ik heb van 21:00 tot 23:00 lekker gebeukt met me 14!!
|
|
|