Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik ga van 19 juli 2 weken naar El Gouna waarom El Gouna? na veel gelezen en gehoord te hebben van ander kiters lijkt mij dit de beste keus. neemt niet weg dat Hurghada ook wel goed zal zijn. je moet tenslotte een keus maken. Qua wind maakt het denk ik weinig uit, El Gouna en Hurghada liggen zo'n 35 a 40 km uit elkaar. Ook het hotel telt bij ons zeker mee aangezien ik met vrouw en zoontje van 9 ga, die hebben tenslotte ook vakantie. Ik zit in het Movenpick resort.
|
|
|
Molliebollie
|
26 juni, 15 dagen, El Gouna (het plan is Three corners rihanna inn).
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben bezig met een reisverslagje maar ben nog ff bezig met de edit van de foto's. Dit verslag heb ik vorig jaar gemaakt over El Gouna. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,24205.0.htmlEen kennis van mij was in bijna dezelfde periode in Hurgada. Hij was in Hurgada en had klachten over vlagerige wind en ik zat in El Gouna en dat was helemaal TOP. Bijkomende voordeel is dat je in El Gouna je vrouw/vriendin/kinderen gewoon "veilig" op het strand achter kunt laten zonder dat ze lastig gevallen worden en in Hurgada zou ik mijn hond nog niet los laten lopen Ik hoop maandag het reisverslag op het forum te kunnen zetten
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben bezig met een reisverslagje maar ben nog ff bezig met de edit van de foto's. Dit verslag heb ik vorig jaar gemaakt over El Gouna. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,24205.0.htmlEen kennis van mij was in bijna dezelfde periode in Hurgada. Hij was in Hurgada en had klachten over vlagerige wind en ik zat in El Gouna en dat was helemaal TOP. Bijkomende voordeel is dat je in El Gouna je vrouw/vriendin/kinderen gewoon "veilig" op het strand achter kunt laten zonder dat ze lastig gevallen worden en in Hurgada zou ik mijn hond nog niet los laten lopen Ik hoop maandag het reisverslag op het forum te kunnen zetten Je had vorig jaar idd ook zo'n heel reisverslag gepost, toen ik het plan had naar El Gouna te gaan. Ben benieuwd.
|
|
|
Flip
|
Ik ga van 27 juli tot 10 augustus naar El-Gouna, hotel Three Corners Ocean View
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ga van 27 juli tot 10 augustus naar El-Gouna, hotel Three Corners Ocean View
Dat is een top hotel.. Heb ik vorig jaar ook gezeten. Je kijkt vanuit de 2 zwembaden zo op de kitestations en kan dus zo zien wanneer het tijd word om je cocktail te laten staan en de toktok te pakken
|
|
|
milamber
|
5 tot 20 april zit ik in El Gouna, Three Corners. Na het lezen van je revieuw Mini Me heb ik helemaal veel zin!
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Veel plezier gasten en vergeet de gratis bar op het kitestrand niet.. Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten
|
|
|
Molliebollie
|
Veel plezier gasten en vergeet de gratis bar op het kitestrand niet.. Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten Is dat onderdeel van alleen Rihanna Ocean View? Of is dit ook onderdeel van Rhinanna Inn of Rihanna Resort?
|
|
|
-Mark-
|
13 mei 8 dagen panorama hotel
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Veel plezier gasten en vergeet de gratis bar op het kitestrand niet.. Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten Is dat onderdeel van alleen Rihanna Ocean View? Of is dit ook onderdeel van Rhinanna Inn of Rihanna Resort? Dat is onderdeel van de Rihanna Ocean view, Three corners ocean view, Rhiana Inn en het resort
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanaf 1 mei 8 dagen naar El Gouna in het Panorama Hotel ,heb nog wel twijfels over welke kites ik mee zal nemen ,ik heb maar ruimte voor twee kites ,ik twijfel tussen mijn (Waroo) 7 en 9 of 9 en 14 mtr...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vanaf 1 mei 8 dagen naar El Gouna in het Panorama Hotel ,heb nog wel twijfels over welke kites ik mee zal nemen ,ik heb maar ruimte voor twee kites ,ik twijfel tussen mijn (Waroo) 7 en 9 of 9 en 14 mtr... Gewoon de 9 en 14m2 en de 7m2 als handbagage... Op de heen weg wordt gekeken naar gewicht en op de terug reis kijken ze nergens naar.. Op de heen reis was het gewicht van mijn travelbag 22 kg (shorty,baord,kites (10 en 14m2) schoentjes, harnas en short/lycra) Al mijn kleding had ik in een rugzak als handbagage (7 kg) Heb niets extra betaald.. Gewoon tijdens het inchecken je extra handbagage achter een pilaar zetten en na inchecken weer pakken. Op de terugreis had ik nog een kite extra en heb ik mijn kleding bij de travelbag in gedaan. Heb dit gedaan omdat ik wist dat ik niets zou hoeven te betalen. Die Egyptenaren kijken op terugreis nergens naar. Mijn travelbag had op de terugreis een gewicht van 36 kg !!!! Dus neem gewoon alles mee en probeer het te verdelen over je handbagage. Die paar centen die je zou moeten betalen aan overgewicht is altijd goedkoper dan de huur van een kite of dat k.. gevoel wanneer je zonder kite komt te staan
|
|
|
Sherida
|
Veel plezier gasten en vergeet de gratis bar op het kitestrand niet.. Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten Is dat onderdeel van alleen Rihanna Ocean View? Of is dit ook onderdeel van Rhinanna Inn of Rihanna Resort? Is ook onderdeel van Rihanna Inn/ Resort. Heel relaxt, hoef je niet steeds terug richting het hotel/resort! Oooh het stond d'r al
|
|
|
Molliebollie
|
Dat is wel heel relaxed. Dat is het enige waar ik nog 'mee zat'. Dat je lekker all inclusive zit, maar grotendeels op het strand bent en daardoor je all inclusive 'misloopt'. Maar als dat op het strand door gaat heb je inderdaad bijna geen geld meer nodig, tenzij je wilt duiken en naar Tavila enz. natuurlijk.
|
|
|
dk23
|
ik ga 8 mei 10 dagen naar El Gouna het three corners ocean view resort, leek mij de beste keuze na de reviews en dat voor 670 euries is niet verkeerd dacht ik 13 mei 8 dagen voor 550 euries
|
|
|
Molliebollie
|
Wij willen 7 april uiterlijk boeken, voor 15 dagen El Gouna (allinclusive) vanaf 26 Juni. (kosten rond de 700 euro)
|
|
|
diesel oo7
|
three corners ocean view van 13 tem 21 mei al inclusive geboekt via happysports.nl prijs 630euro kites f-one bandit 11m en 9m
|
|
|
gijsv2
|
yo 27 mei, een week el gouna, neem gewwon alles mee, 7-9-12 2 boards. Lekker proppen in de travelbag. heb daar toch alleen maar een short nodig
|
|
|
Molliebollie
|
Geboekt! 24/06/2008 t/m 08/07/2008 (15 dagen) met drie man in Three Corners Ocean View. Nu nog wind! Gekke was bij het boeken trouwens dat bij een vertrek om 26/06/2008 het noodzakelijk leek te zijn om AMS-LXR (Luxor) en terug te vliegen. Luxor is zo'n 4 uur rijden door het binnenland van Egypte naar El Gouna. Nu gewoon een vlucht AMS-HRG en terug Wel nice voor 738,
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat zijn goede vooruitzichten Waarschijnlijk 5 kilo zwaarder na terugkomst
|
|
|
Molliebollie
|
Dat zijn goede vooruitzichten Waarschijnlijk 5 kilo zwaarder na terugkomst Ja, dat wordt keihard kiten ... of eerst heel hard afvallen voor de vakantie... zit nu al op de 95 en wil de 100 graag vermijden
|
|
|