Daar ben ik weer.
Beginner, 2 kites, dus ik kan varen tussen de 12 en 22 knopen (in theorie "kan" ik varen
)
€1200, 2010 Convert 9 en 12 en 2 barren van een kiteschool inderdaad. Spul is gecheckt, en je hebt een adres waar je heen kan als iets toch niet goed is. Prijzen zijn scherp omdat de scholen toch ongeveer tegen inkoopprijzen aan hun spullen komen.
EDIT: in tegenstelling tot Bart79 denk ik wel dat je beter af bent met 2 kites, omdat je dan minder snel (risicovol) overpowered bent als je met je ene kite wel met harde wind wil varen. En ondanks goede low-end zal je met de "tussenmaat" kite ook minder vaak met weinig wind kunnen varen. Ligt ook denk ik wel aan je locatie, ik woon aan zee en wil gewoon zo vaak mogelijk het water op kunnen.
Koop je nog via marktplaats een boardje, wetsuit koop je inderdaad nieuw. Trapeze is overal te koop voor weinig.
No-brainer wat mij betreft.
Vaak zijn de multi-package-deals toch geen A-merk kites, en vaak met materiaal waar je snel op bent uitgekeken (denk ik). Met een torenhoge afschrijving waarschijnlijk ook als je er vanaf wil na een (fanatiek) jaar.