Aruba

langesebas

Berichten: 9
Juli 20, 2012, 12:56:38
edit2Rapporteer  
Ik ga eind augustus een 12 dagen naar Aruba om vakantie te vieren  Cheesy
Kan iemand mij helpen waar de leuke spots zijn ( ook gear huren ) en/of goede ervaring mee hebt ???

Gr langesebas
SanderH

Berichten: 135
Antwoord #1 Juli 20, 2012, 13:12:34
edit2Rapporteer  
http://www.kitesurfatlas.com/surf/aruba/fishermans-hut
Kijk daar maar eens op Wink
Verder geen ervaring mee, maar er zullen hier ongetwijfeld mensen rondhangen die er geweest zijn Smiley
2ndlife

Berichten: 79
Antwoord #2 Juli 20, 2012, 13:40:44
edit2Rapporteer  
Ben vorig jaar naar Aruba geweest. Echt een topvakantie gehad voor het kiten. Had mijn eigen gear meegenomen en opgeslagen in 1 van de mogelijkheden bij "the huts". Ik zat in het Holiday inn bij Fischerman huts en dat was ok. Je moest een 15 min lopen naar de spot en dan kon je heerlijk losgaan veel nederlandse instructeurs op de spot. Ik zat bij de laatste surfschool bij the huts. Je hebt daar ook nog de spot BOCA maar dat is een golf spot dus als je houd van wave ride dan moet je daar zijn. Hier moet je dan wel met de auto naar toe.

Mocht je nog vragen hebben stuur me dan maar een pb
langesebas

Berichten: 9
Antwoord #3 Juli 20, 2012, 13:53:53
edit2Rapporteer  
@2ndlife....you got mail
GlynD

Berichten: 38
Antwoord #4 Juli 20, 2012, 14:04:55
edit2Rapporteer  
Van mensen daar hoorde ik dat Boca Grandi (zuid-kust) een hele fijne spot is met aanlandige wind. De spots aan de west kust hebben over het algemeen aflandige wind en is daardoor niet altijd top.

Ga er zelf in januari heen dus ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen straks!

Have fun!

PS: gear zelf meenemen met KLM is bij na geen optie. Kost je 300 euro per enkele vlucht :-(
2ndlife

Berichten: 79
Antwoord #5 Juli 20, 2012, 14:07:23
edit2Rapporteer  
@langebas,

Ik zie niks verschijnen heb je een mail gestuurd met mijn emailadres!!!!
DXP

Berichten: 154
Antwoord #6 Juli 20, 2012, 14:14:59
edit2Rapporteer  
Ben er een paar jaar geleden geweest. Bij Fischerman huts is de wind pal aflandig waardoor de wind erg vlagerig is. Bij Boca is de wind een stuk stabieler en meestal iets harder. Je kunt er inderdaad alleen met de auto komen (ong 45min rijden). Houd er rekening mee dat er bij Boca Grandi geen voorzieningen zijn!
langesebas

Berichten: 9
Antwoord #7 Juli 20, 2012, 14:18:14
edit2Rapporteer  
@ Glynd........daarom wil ik ook gear gaan huren.
Ik ga met een maatje en die doet niet aan kiten :S......

@DXP........thanks voor de info
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.