Snowkiten op Zaterdag?

windjunk

Maart 03, 2005, 13:01:53
edit2Rapporteer  
Jo doeds,

Ik zit doordeweeks gewoon op kantoor een beetje te kwijlen bij al die koele snowkitepics van jullie. Maar volgens de windguru kan het zaterdagmiddag ook nog wel ns leuk worden om te snowkiten.

Zijn er mensen die plannen hebben voor zaterdag? En waar gaan jullie zoal heen dan?

Ik woon in Utrecht en zat te denken aan de Soesterduinen. Das een grote zandvlakte (nu sneeuwvlakte). Bij mij om de hoek, dus leek me wel wat. Maar ben niet te beroerd om een stukkie te rijden hoor.

Ik hoor het graag!
slic

Antwoord #1 Maart 03, 2005, 14:51:26
edit2Rapporteer  
Ja hoor doedje, Soestduinen een goede optie.

Ik ben van de partij zaterdag, zal er zijn rond een uur of 12. Ik neem mijn Wipika 16M
en een kleinere Nasa wing mee, kijken we wel hoe het loopt.

Jij neemt je snowboardspullen mee he? Kunnen we daar lekker mee knallen.

Ik zie je zaterdag!
RLV
Gast
Antwoord #2 Maart 03, 2005, 18:35:46
edit2Rapporteer  
hey heb je een routebeschrijving? wie weet kom ik ook ff
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Maart 03, 2005, 18:59:43
edit2Rapporteer  
ik woon zelf in hilversum wil ook wel effe kiten maar heb geen snowboard
slic

Antwoord #4 Maart 06, 2005, 17:38:42
edit2Rapporteer  
Nou bij Soestduinen was het dus niks wat betreft snowkiten, helemaal afgeladen met kinderen op slees. Ja, zelfs een koek en zopie stand met muziek. Wellicht wel een goede plek voor alleen een snowboard.

Toen maar even doorgereden naar de Flevopolder. Na een kort gesprek met de boer aan de gang. Weinig foto's helaas, cam was leeg ;]

http://studio.apolair.nl:90/gd-snowkite/

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.