Luc=los
|
hi JT is 10 mm dik forex niet een beetje dik
ik heb het forex hij een reklameburo gehaald waar ze reklame borden maken.
|
|
|
Psychotic
|
Forex is inmiddels gescoord. Zoek nu alleen nog een stuk corecell van om en nabij de 15 mm dikte, of 2 plaatjes van 7 mm. Afmetingen: 40*140 cm
Wie o wie heeft er nog wat liggen in omgeving zwolle die dat aan mij wil doordealen?
|
|
|
|
Psychotic
|
Ik kan ook aan PVC schuimplaat komen, iemand enig idee of dat wat wordt of moet ik echt corecell hebben?
|
|
|
WIMPIII
|
licht aan de puntbelasting per vierkante cm en wat voor laminaat je gebruikt.
|
|
|
Psychotic
|
uhhhhhh, die mis ik.....
Je kan het bdus gebruiken maar een board met corecell erin zal sterker zijn?
Ik ga btw met de volgende layup werken:
HPL 200 biax glas 435 multiax glas core 435 multiax glas 200 biax glas HPL
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Je kan het zowiezo beide gebruiken, volgens mij zijn veel productie boards van merken als north etc van PVC schuim gemaakt en bouwen veel zelfbouwers van corecell. Weet zelf eigenlijk ook niet exact waarom, weet wel dat PVC een stuk duurder was toen ik de keuze had tussen corecell en PVC.
|
|
|
luc = los
Gast
|
gebruik maar core cell als je pvc wilt dan moet je linear pvc heben en daar is moeijk aan te komen en waarschijnlijk duur bekijk deze tabel maar
|
|
|
|
Psychotic
|
Okee, dan toch maar verder zoeken naar corecell. Blijkt latsig spul om aan te komen. Bij 4 jachtbouwers die met epoxy etc werken keken ze me allemaal even vreemd aan toen ik naar corecell of SAN plaat vroeg.....
|
|
|
xav .
Gast
|
polyservice.nl , staan platen genoeg.
|
|
|
markoesnl
Geen avatar
|
JT, ik heb nog corecell platen/plaat voor je liggen. 115*80 en 8mm dik. Zelf lijm ik ze op elkaar om de juiste afm. en dikte te verkrijgen. Werkt prima. Mocht je interesse hebben kan je me mailen. marktrouwborst@hotmail.com06 1135 6687
|
|
|
Dirkie
|
Ik denk dat ie na 2,5 jaar wel wat geregeld heeft..
|
|
|
WIMPIII
|
Haha, inderdaad. JT is inmiddels volleerd bouwer. Heeft verschillende mooie boards geproduceerd.
|
|
|
Morres
|
Voortaan ff opletten markoes. Slotje
|
|
|