Lex
|
Supermooie kite Michiel...ook mooie spot trouwens op die laatste foto. Is dat ook Tarifa?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Yep, dat is Tarifa, daar heb ik ook goede herinneringen aan! Ik moet zeggen voor een C-shape toch wel een mooi apart modelletje, met die dunne struts en brede uiterlijk.
|
|
|
michiel v geel
|
jup is allemaal tarifa
tja het is denk ik zoals de bandit , the first one in its breed.
weet niet waar ik hem moet plaatsen maar ik vind het een mooie combie van een ''bow'' shape voor depower en relaunch en de c-shape voor direct stuurgedrag en unhooked prestaties
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De windrange is dus een stuk groter als van de Vegas08, T4, Fuel08 e.d.? Unhooked is goed op de Bandit, nog niet eerder meegemaakt met een kite met zoveel depower. Voor deze kite was ik niet zo'n fan van unhooked, nu gaan we ervoor!!! Het ziet er goed uit, wat zijn de prijzen hier in NL? Is er al een website van de importeur?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Waar hangt Micky trouwens uit?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waar hangt Micky trouwens uit? De restaurantweek is toch al voorbij? Ligt ie zijn slaap in te halen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Waar hangt Micky trouwens uit? De restaurantweek is toch al voorbij? Ligt ie zijn slaap in te halen? Tja, dat ga je toch een beetje krijgen op die leeftijd
|
|
|
Micky
|
Micky hangt morgen als alles meezit onder zijn 9m.... Was idd een heftig weekje.... Vanavond was ook weer aardig druk dus weer laat. ff kijken of ik mijn wekker hoor en dan knal ik waarschijnlijk ook wel ff richting sluf. Mocht ik later wakker worden dan gaat het Katwijk worden.... Ro en Jacq nog plannen...
|
|
|
|
michiel v geel
|
als ik de huidige prijzen van best met new vergelijk zie ik dat we er dik onder zitten
|
|
|
Jacq
|
En Mick..Ben je gister nog geweest? Zag er top uit, lekker windje en zon, maar ik moest werken helaas..
|
|
|
Micky
|
En Mick..Ben je gister nog geweest? Zag er top uit, lekker windje en zon, maar ik moest werken helaas..
Yep, heb 2 uurtjes gevaren. Was wel weer lekker na 10 dagen afzien... Weertje was lekker alleen had de wind ff iets harder gemogen... (was te lui om mijn 13 op te pompen )
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Yep, heb 2 uurtjes gevaren. Was wel weer lekker na 10 dagen afzien... Weertje was lekker alleen had de wind ff iets harder gemogen... (was te lui om mijn 13 op te pompen ) dus greep je die Bandit van Bandit maar... hij kakte wel hard in toen jij al weg was, dus je hebt niet veel gemist.
|
|
|
michiel v geel
|
morgenmiddag katwijk even mijn gele rakker uitlaten wie meer?
|
|
|
AvA
|
Robert, Mick,
Gaan jullie maandagmiddag nog naar Katwijk?
Arjan
|
|
|
Micky
|
Yep, heb 2 uurtjes gevaren. Was wel weer lekker na 10 dagen afzien... Weertje was lekker alleen had de wind ff iets harder gemogen... (was te lui om mijn 13 op te pompen ) dus greep je die Bandit van Bandit maar... hij kakte wel hard in toen jij al weg was, dus je hebt niet veel gemist. Ook wel eens lekker om te lezen dat ik op het hoogtepunt ben afgetaaid.....
|
|
|
Micky
|
Robert, Mick,
Gaan jullie maandagmiddag nog naar Katwijk?
Arjan
Maandag Culi-fair in Woods....introductie van alle nieuwe leden van de JRE. Helaas, moet dus werken...werken...werken....
|
|
|
AvA
|
Jammer, ziet er goed uit maandag.
Wat is dat met jou, al dat werken tegenwoordig...
|
|
|
Micky
|
Jammer, ziet er goed uit maandag.
Wat is dat met jou, al dat werken tegenwoordig...
Tja, moet er zelf ook een beetje aan wennen....
|
|
|
|
Micky
|
Beetje lange pagina aan het worden met die rare foto's van Chieltje.....
|
|
|
JorritPi
|
he dudes! Alles lekker daar? Ik hoop dat jullie je nog een beetje vermaken! Ik zit nog steeds in het tropische Indonesië naast een grote rokende vulkaan te kijken naar een regenbui die de straten doet overstromen. Gelukkig schijnt de zon ook vaak in dit regenseizoen! Nog 6 weken en het kiten kan weer beginnen! Veel plezier allemaal en de groeten uit Java!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ha Jorrit, jammer dat je daar niet kunt kiten. Heb me twee jaar geleden aardig vermaakt met mijn gear op Bali en Lombok
|
|
|