Inderdaad.. Ik ben vorig jaar begonnen met een Aero2 14m!! Die kite is me echt super goed bevallen... Heb er dit jaar zelfs voor gekozen om er een Aero2 18m bij te kopen en ook die kite vaart weer heerlijk.... Koop gewoon een Aero2, daar heb je zeker zuper veel plezier van!
ik heb zelf met een toro les gehat ik vind het een super kite tot nu toe beter als mijn wipika free air dit op de 1 of andere reden iedere x uit de lucht valt:(
Dat is mijn ervaring ook! Als je speelt met de toming met niet te veel wind (ook niet te weinig) dan haal je heel veel uit je kite. Ook de stabiliteit is te verbeteren. Gewoon even de tijd nemen en met z'n 2en alle mogelijke standen proberen. Ik bedoel de standen(knoopjes) van de kite natuurlijk voor de lolbroeken onder ons.
Valt je Free Air spontaan uit de lucht?!? Daar heb ik geen last van gehad, behalve bij te weinig wind. Buigen je wingtips iets naar buiten bij volledige power? Anders staan je achterlijnen te los en vliegt ie op 12 uur over je heen. Dan zou ie wel eens kunnen vallen.....