|
Nickeltje
|
Ik ga zo mijn doctoraal diploma ophalen!! Nog even nodig om over een maand eindelijk mijn artsexamen op te kunnen halen... En dan de wereld van de werkmens in denk ik...
|
|
|
haast - te - recht
|
vrijdag nog mensen op katwijk? ik ga rond een uur of 14.00.
geinigg e foto's ga zo door Nickeltje.
|
|
|
|
pimpoldi
|
hooolllyyy crab wat een sessie gehad net..
samen met robin, ik had me tog een afsluiter poeeh EGT HOOG!!
|
|
|
Jacq
|
Voorspellingen voor morgen zijn niet echt om blij van te worden...Wind genoeg dat dan weer wel...
Vrijdag passeren enkele actieve buienstoringen ons land. De buiigheid neemt dan flink toe met daarbij nog steeds kans op onweer en hagel. Bovendien kunnen er dan windstoten voorkomen tot ongeveer 75 km/uur. Het wordt ongeveer 9 graden. De zuidwestenwind is matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig 6, langs de westkust af en toe hard, windkracht 7.
|
|
|
pimpoldi
|
pfff kltoe regen,,,
vaak valt het aan dekust wel mee met buien, hopen dat dat mroge het geval is..
|
|
|
haast - te - recht
|
die buien zallen wel meevallen vandaag scheen de zon ook . knallen morgen .
|
|
|
pimpoldi
|
haha maar tog 2 flinken buien gehad vandaag men word wel koud aan de voetjes, schoentjes gaan weer aan,, veel plezier allemaal morge! ik ben zelf rond 3 uur op langevelderslag te vinden..
|
|
|
pimpoldi
|
schraale zooi, we reden in de duinen, en we zagen een flits,, NO GO! maar ff gekeken naar de onweer haha zeiknat
|
|
|
Nickeltje
|
Ik heb in Katwijk ook alleen maar op het strand gestaan... En schoentjes gekocht trouwens. Maar helaas niet echt gekite.
|
|
|
haast - te - recht
|
een kwartier gevaren, wat een vlagrigge ramphuuuu wind en ook nog aflandig. morgen weer een dag
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ben blij dat ik niet gegaan ben dan. Misschien morgen, voel alleen een behoorlijke verkoudheid opkomen, dus misschien niet zo verstandig om te gaan kiten
|
|
|
Micky
|
Ben blij dat ik niet gegaan ben dan. Misschien morgen, voel alleen een behoorlijke verkoudheid opkomen, dus misschien niet zo verstandig om te gaan kiten Spoelen met zeewater, watje...
|
|
|
|
pimpoldi
|
idd het besten tegen verkoudheid , is flink kiten
kom me anders vergezellen op langevelderslag...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ben blij dat ik niet gegaan ben dan. Misschien morgen, voel alleen een behoorlijke verkoudheid opkomen, dus misschien niet zo verstandig om te gaan kiten Spoelen met zeewater, watje... Gheghe ja dat dacht ik vanmorgen ook nog wel, maar voel me minder en minder, is griep ook weg te spoelen?
|
|
|
pimpoldi
|
uiteraard, alles is weg te spoelen, alleen zal er wel steeds harder voor aan de bar moeten worden getrokken:P morge weer klote weer, denk dat ik maar ff naar noordwijk ga ofzo, kijke of er nog mooie kleding bestaat:P i.p.v al die vervrouwlijkachtige zooi
|
|
|
pimpoldi
|
mesne oppassen vandaag komt een trog aan zometeen, kan onweer inzitten, regen, hagel ofwel, zoooi!! no-go vandaag
|
|
|
Micky
|
Ik wil eigenlijk toch wel even gaan.... Volgens buienradar en 707 is de trog al richting noord-oost nederland vertrokken.
|
|
|
Micky
|
Ik ga nu naar Katwijk. Zonnetje komt hier door...
|
|
|
|
Micky
|
mesne oppassen vandaag komt een trog aan zometeen, kan onweer inzitten, regen, hagel ofwel, zoooi!! no-go vandaag
Hee Pietje "Pimpoldi" Paulusma, net een topsessie achter de rug op Katwijk. Zonnetje erbij en een knoopje of 24. Was half 4 op het water en doorgevaren tot ik niks meer zag....
|
|
|
|