|
thomasr
|
wees aan de andere kant blij dat het in de tijd valt dat de meesten van ons werken of naar school gaan, ipv in de vakantie, dat had ik erger gevonden!
|
|
|
|
Alferink
|
Ik denk maar zo, hoe langer het duurt, hoe meer er opgespaard word voor 'straks'.
Als ik niet zo denk dat begin ik na m'n tenen straks aan m'n vingers te kluiven.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben er helemaal blij mee!!!!! Vrouw is vanaf zondag een week op vakantie dus zit met 2 kids en kan dus geen kant op.
|
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Lol, ik begin behoorlijk lastig te doen vrees ik, op het werk beginnen mijn niet kitende collega's ook al te kijken op windguru wanneer er terug wind komt....
|
|
|
mike
|
nou vind er geen klote aan zo verveel me wezeloos 's avonds en weekend gelukkig bestaat er nog een 40 urige werkweek.
|
|
|
JCS
|
Ahgr... dat filmpje Lach me kapot
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Lol, ik begin behoorlijk lastig te doen vrees ik, op het werk beginnen mijn niet kitende collega's ook al te kijken op windguru wanneer er terug wind komt.... ai dan is het wel erg met je
|
|
|
JorritPi
|
geen wind? Sorry, ik hoop voor jullie dat wind van hier gauw naar jullie overwaait.
|
|
|
michiel v geel
|
hebben jullie geen (sociaal) leven naast het kiten dan? ik ben af ent oe blij dat het even niet waait dan kan je dingen als school en familie ook eens een beetje aandacht geven
|
|
|
thomasr
|
klopt michiel, daar ben ik nu mee bezig!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Idd kan je met semie gerust hart de noodzakelijke dingen naast kiten doen en als je dan toch in de ''darkroom'' komt door dat gebrek aan wind neem een pilletje. Vast ergens te krijgen
|
|
|
Roald28
Geen avatar
|
Neeueuhh, Ik heb volgend weekend samen met een vriend de eerste kiteles ... maar mijn hart slaat 3x over als ik die weer berichten zo hoor.
|
|
|
|
|
|
KitesurfschoolBest
|
geen wind? Sorry, ik hoop voor jullie dat wind van hier gauw naar jullie overwaait. He Jorrit, lekker bezig daar in New York veel plezier nog en stuur wind naar ons toe. Gr Karim
|
|
|
skyhigh as a
|
zit in verbouwing vant huis, dus komt prima uit dat er geen wind is! had er nml 1 week bij dat et woei gaf en da was nie best voor mn humeur
|
|
|
thomasr
|
zulle we skaten? haha zaterdag kom ik misschien naar dordt...
|
|
|
martijn
|
zulle we skaten? haha zaterdag kom ik misschien naar dordt... leuk dude, ik ga wel mee om jullie in te maken. not!! . ik ga wel ff foto's maken. wakeboarden lukt denk niet met vervoer
|
|
|
JorritPi
|
geen wind? Sorry, ik hoop voor jullie dat wind van hier gauw naar jullie overwaait. He Jorrit, lekker bezig daar in New York veel plezier nog en stuur wind naar ons toe. Gr Karim He Karim, ja goede wind hier. Gisteren en vandaag weer! Gewoon in mijn shorty maar het begint langzaam aan wel iets kouder te worden.
|
|
|