@LaurenS
|
Was weer gezellig Richard onze lunchafspraak op het terras vd Bunker. En oh ja nog de beste wensen Prima sessie trouwens met de 10 FX , had airtime genoeg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen uit me werk nog ff naar Schel hoop er rond een uur of twee te zijn. Gaat um niet worden vandaag Wanneer gaat de live stream weer de "lucht" in. De opname van deze live stream is niet beschikbaar.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Niet veel gemist denk ik theo vanaf 5 uur was het een knopie of 16. Uurtje gevaren met de 10,5
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Wanneer gaat de live stream weer de "lucht" in. De opname van deze live stream is niet beschikbaar. Teiger... ik ben al paar keer op schel geweest en Dirk van de Midget gecontact. Toen waren zij er echter ff niet. Ik blijf volhouden, dus hoop het snel op te lossen zeker voor ik naar Portugal in april ga.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer een fijne sessie op Wijk vandaag. Twee man op het water bij de pier en een ondergaande zon.Blijven toch de fraaiste kitesurfmomenten . Donderdag een stormsessie, hopelijk mijn nieuwe 8 FX testen, zin in
|
|
|
roelandp
|
ze zijn er in de wintermaanden alleen in het weekend
yes i know, ik contact van te voren even steeds als ik ga om te kijken of ze toevallig in de buurt zijn of kunnen komen. Ik hoop het snel op te kunnen lossen, maar om eerlijk te zijn ga ik liever kiten op Wijk. Alhoewel met nieuwe surfboardje binnnekort ook wat oefensessies op Schel
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Roeland, waar ga je heen in portugal in april? Is het seizoen dan al aan?
|
|
|
|
the littleman
|
Jes morgen vrij. Ff in de ochtend rammen op schellie. Wie doet er mee?
|
|
|
@LaurenS
|
Ga naar Wijk, uurtje of half 10 bij de pier
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Kijk, Peet begrijpt waar en hoe laat je moet zijn...
|
|
|
|
Kemperman
|
8:30 bij de WAZ Pier.
|
|
|
roelandp
|
Roeland, waar ga je heen in portugal in april? Is het seizoen dan al aan?
Ik ga niet perse om te kiten dan, 3 weekjes afzien... Vorige keer meegenomen voor 1 uur kiten. Meestal geen wind daar dan: regio Alentejo (atlantische kust onder Sines, 1.5 uur van Lisbon, 1.5 u van Faro in het midden daar). Nabij Villa nova de milfontes. Daarom nu maar extra veel... Morgen bunker vanaf 10:30!
|
|
|
|