flupje
|
Eerst ff booodschappen doen voor kerst en dan naar de sluf.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Tjonge,tjonge , wat een zeikregen sessie was dit.! Wind viel ook tegen vond ik. Ene moment trok ie ff lekker aan, volgende moment kwam je amper de lucht in. Was wel gezellig druk!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Tjonge,tjonge , wat een zeikregen sessie was dit.! Wind viel ook tegen vond ik. Ene moment trok ie ff lekker aan, volgende moment kwam je amper de lucht in. Was wel gezellig druk!
Ja dat dus. En ik zat op Borssele, dus daar kreeg je ook nog een lading chop gratis bij. Een van de slechtste sessies van het jaar voor mij :') Morgen even beter aanpakken
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
Wat een geniale sessie, idd veel regen, maar de wind was heerlijk! @markus, misschien helpt bij mij het feit dat ik me eerste kiteloop getrokken heb die niet in de categorie "pussy-loops" valt
|
|
|
flupje
|
Inderdaad gezellig druk.
|
|
|
ronny
|
Wat een top sessie vandaag morgen nog een x
|
|
|
tgroot
|
Gezelligheid, en iets te druk in de slufterpoel maar ach. Wel vraag ik me af wie nou die jongen met die c4 en youri zoon 2011 board was? Aangezien ik dacht dat het iemand anders was.
Grappig hoe beleving werkt, voor mijn gevoel waren er maar 2/3 buitjes, stoorde me totaal niet. Wind werd ook hoe langer hoe harder.
Morgen gelukkig geen sessie, ik neem atv, kapot na donderdag t/m vandaag
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Wat een geniale sessie, idd veel regen, maar de wind was heerlijk! @markus, misschien helpt bij mij het feit dat ik me eerste kiteloop getrokken heb die niet in de categorie "pussy-loops" valt Goed bezig dus!! . Loopen zit niet in mijn pakket i.e.g. Hahaha
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gezelligheid, en iets te druk in de slufterpoel maar ach. Wel vraag ik me af wie nou die jongen met die c4 en youri zoon 2011 board was? Aangezien ik dacht dat het iemand anders was.
Grappig hoe beleving werkt, voor mijn gevoel waren er maar 2/3 buitjes, stoorde me totaal niet. Wind werd ook hoe langer hoe harder.
Morgen gelukkig geen sessie, ik neem atv, kapot na donderdag t/m vandaag
Dat was Ronald aka Bezemsteel, was er ook op de ZM toen ik daar was. Maar ik heb een lekkere sessie gehad, wel een paar keer hard gecrasht. Ook nog bedankt voor het aanpakken van mijn kite. Op een of andere manier zat de hele strap rond de bar zodat safety trekken geen nut meer had...
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
wat marc al zij, dat ben ik zeer waarschijnlijk geweest. echt een super dag! begin was erg weinig wind, maar gelukkig trok die aan. morgen rond 9 uur present op slufter.hopelijk even deze dag herhalen. en ronny en gewoon ron, er zaten hele mooie loops tussen!!!!!
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
wat marc al zij, dat ben ik zeer waarschijnlijk geweest. echt een super dag! begin was erg weinig wind, maar gelukkig trok die aan. morgen rond 9 uur present op slufter.hopelijk even deze dag herhalen. en ronny en gewoon ron, er zaten hele mooie loops tussen!!!!! jaaa, ze gingen lekker hoor bij jou ook!
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was nog beste druk eigenlijk vanochtend! Best lekker gevaren hoor! Die 7m is prima! Moet alleen gaan werken aan m'n landingen, want moet het anders doen dan met m'n 11m Bularoo....waarschijnlijk ga ik ook hoger nu....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Of je blijft langer hangen Ben met mn Torches hoger gegaan dan aan die Edge 7m, maar die hangtime is bijna beangstigend!
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Slufter was dik! Heerlijk achterin golfjes geript. Vanochtend maar 4 man, later werd t idd gezellig druk.
Iemand ook nog die dooie bruinvis opt strand zien liggen richting 2e trap?
|
|
|
ronny
|
wat een dikke sessie weer wie was er foto's aan het maken en waar kan je ze zien
|
|
|
|
|
|