|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Was leuk, net lente, wel veel te druk, ik kan niet wachten op morgenochtend Heeft er iemand toevallig gister of eergister een 2014 Ozone bar gevonden op de Sluf?? Ik mis er 1 sinds vanochtend..
|
|
|
JB - On The Edge
|
Idd nog drukker dan ik dacht zeg! Van 1 tot 2 lekker gevaren, toen kakt de wind wat in;....maar is niet erg terug te zien op de meters..
Toen ik wegliep zag ik vlakbij de opgang nog 2 vage mannen met een oude Vegas ( ff gezocht, was 2006) klooien....wat een figuren zeg...
@ John: Je 11m toch nog lekker rond kunnen gooien?
@ Ed: Niet gezien helaas...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Was weer eens top ja, maar wat een drukte in februari :-) Jochen, heb je gemist, heb ook van 12:45 ±14:00 gevaren.
|
|
|
ronny
|
ja was best druk !
ik zag nog een gozer zo de zandbank opvaren wat een kneus jo
met een zeekoe kite of iets
|
|
|
R.B.
|
Was inderdaad weer lekker. Kon helaas me handschoenen niet vinden, dus had tijdens me eerste stop wel weer fijn die tintelingen in me hand. Daarna geen last meer gehad. Zaten jullie allemaal op de slufter en niet op de maasvlakte?
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Ha! toch vette plaatjes Ed. Loopen ging lekker vandaag. Volgende keer bij 40+ mag je me over halen om te megaloopen.
|
|
|
Yoram
|
Zo dat was weer een lekker dagje, wind viel even weg maar trok daarna gelukkig weer lekker aan
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Eerste beginners ook weer gespot... van mij mag de kou weer terugkomen...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een top sessie! Geen last van de drukte gehad gelukkig. Wel van een achterlijke gast aan een Cabrinha Chaos die lekker eigenwijs steeds te ver het natuurgebied in moest varen. De volgende keer trek ik zijn QR!
|
|
|
jefff
|
Idd nog drukker dan ik dacht zeg! Van 1 tot 2 lekker gevaren, toen kakt de wind wat in;....maar is niet erg terug te zien op de meters..
Toen ik wegliep zag ik vlakbij de opgang nog 2 vage mannen met een oude Vegas klooien....wat een figuren zeg...
@ John: Je 11m toch nog lekker rond kunnen gooien?
@ Ed: Niet gezien helaas...
Die mannen zag ik ook! Die hadden hem aan een paal gebonden ofz? En geen van beide had een trapeze
|
|
|
JB - On The Edge
|
Was weer eens top ja, maar wat een drukte in februari :-) Jochen, heb je gemist, heb ook van 12:45 ±14:00 gevaren.
Geen blauwe Fuel gezien...of vaar je die niet meer? Je blonde lokken vallen ook minder op onder een cap natuurlijk....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hij had een rode Fuel en geen cap op Jochen Al moest je wel goed zoeken in die drukte, dan kijk je snel over een kite heen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat een gejank hier weer over drukte, oke het was druk maar je kon echt nog meer dan prima varen...
|
|
|
|
kitemafkees
|
Wat een mooie kite heb je op de achtergrond Marc . Was zeker goed! Vandaag weer?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat een mooie kite heb je op de achtergrond Marc . Was zeker goed! Vandaag weer? Ook zeker prima spul. Je was weer lekker aan het freestylen.
|
|
|
Yoram
|
Wat een mooie kite heb je op de achtergrond Marc . Haha mafkees, dat is gewoon sluikreclame
|
|
|
Ondabeach
|
Zooo zaterdag en zondag het licht uit gedaan op playa super einde van de dag met z'n 2 en...
|
|
|
flupje
|
Morgenochtend nog iemand naar de Sluf ?
|
|
|
pallo
|
morgenmiddag na school
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
zowel vrijdag als gister 2 heerlijke sessies gehad. goed te doen zo in februari met een 5/3, beanie en een stel wakeboardboots om je voeten "warm" te houden. erg fijn om na 5 maanden stil zitten weer het water op te komen.
en zeker om dan die eerste sessie met een unhooked raley te beginnen, waar ik vorig jaar nog te pussy voor was om hem in te zetten.
its great to be back in action!
|
|
|