Dennuzzz
|
Ja beter zondag ziet er idd nog nice uit. Moet je eens voor de grap de grafiek bekijken... lekkere wind af en toe dan, want dit is echt niet normaal, dit is pas aan/uit wind http://www.wshvh.nl/weer/
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
dit wordt een mooi weekend, veel plezier iedereen die gaat kiten. Pas zondag middag wel een beetje op.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Olten, wat heb je toch allemaal onder je avatar staan. je moet snel weer het water op, het gaat niet goed met je.....
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Olten, wat heb je toch allemaal onder je avatar staan. je moet snel weer het water op, het gaat niet goed met je.....
Je gaat bijna denken dat hij bevriend geworden is met Wimt want hij lult het zelfde!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron heb je al een nieuwe vliegert voor de zondag middag??
man, ik zit 'em te knijpen je wilt het niet weten.....als het goed is is 'ie er morgen maar ja stel dat het niet zo is... fok. ik ben nog nooit zo zenuwachtig en gestressed geweest als nu..... Ik heb natuurlijk nog wel de 12... maar ja, om nou bij een piloot van een 747 op z'n raampie te tikken vind ik ook weer wat....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik neem anders mijn 9 en 7 wel mee switchen we een beetje! Ben er wel na de middag pas.
En let op straks gaat de A20 weer dicht ri. HVH tot maandagmorgen!!
|
|
|
R.B.
|
Wat een dag vandaag weer op playa. Kom je aan regent het een beetje en kwakkelt de wind behoorlijk. In me achterhoofd wetend dat het vanmiddag zou opklaren en een stabieler windje zou komen ben ik toch naar beneden gegaan. 2 x over het slip uitgegleden en verrote pijn aan me teentjes. Ik stond op het punt om een lekkere vloekzee eruit te gooien. Eenmaal lekker op het water was de wind wel redelijk. totdat na 30 á 45 min. me kite leegliep. Blijkt dat van het onepump systeem er één buisje gescheurd is (van LE naar stud). Dus ik mocht weer terug naar huis. Terug lopen tuurlijk nog een keer uitgegleden over het slib. (volgens mij loop ik echt als een monk). Bij de auto gaat het zonnetje lekker schijnen en kom je thuis zie je dat het 12m/s waait.
Vind hierom toch wel dat ik voor zondag een vrijstaand stukje water heb verdient op de playa. En wel voorin.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vind hierom toch wel dat ik voor zondag een vrijstaand stukje water heb verdient op de playa. En wel voorin. Wat een klote slib is dat toch, he? En dat allemaal voor die vogeltjes Ik zeg: WEG MET DIE SCHOLEN!!! Geef Robin daar de ruimte Was vandaag op Workum ook erg vaag kwa wind, maar nooit minder als 15kn. Bijna de hele dag heerlijk zonnetje, totdat het begon te regenen. Toch lekker kunnen hakken ende zagen met een 2011 7 en 9m (niet nagemeten ) Zondag ben ik zeker van de partij
|
|
|
Ron Rodeo
|
Vind hierom toch wel dat ik voor zondag een vrijstaand stukje water heb verdient op de playa. En wel voorin.
Nou vooruit.....Als ik moet plassen dan roep ik je wel even! @HIJO>>>>> bedankt voor je aanbod maar het hoeft niet want de 8 is binnen, yes!
|
|
|
RobertV
|
Hmm ziet er naar uit dat de voorspellingen iets zijn afgenomen voor morgen. Wat denken jullie is t doen met een gedepowerde 11.5 kahoona(78kg) ? Heb helaas nog geen 8 er bij kunnen kopen:(
|
|
|
rich@rd
|
nu de herfst zon beetje is begonnen is het misschienmaar wijs om een kleinere maat aan te schaffen, dan sta je nooit voor een verassing volgens wg pro komen er nog steeds stoten van 28 knoop!!! en je weet nooit wat je aantreft op t strand.
|
|
|
HDFrank
|
Wat denk je van Zand en Zee......
|
|
|
Yoram
|
Hangt er een beetje vanaf hoe goed je bent, maar aangezien je hetzelf niet helemaal kan inschatten zijn de stoten van 28kn voor jou en de 11.5m wat te hard denk ik. Ik zou het morgen even afwachten, misschien is de wind wat zwakker.
Waar gaat morgen iedereen varen? Ga denk ik naar autoplaya, evt nu nog 1 plekkie vrij in de auto.
|
|
|
d@ni
|
Vandaag m'n nieuwe boardje gehaald!!! Een spleene rip ht rs 128*38 uit 2010. Kan ik hem morgen gelijk dopen op playa
|
|
|
martijn
|
Die ziet er wel vet uit man Daniel!
Gelukkig gister avond nog een lekkere sessie gehad op oostvoorne (:
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Dani Ik heb er toevallig vrijdag mee in mijn handen gestaan benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik zie jullie morgen.....althans de meesten..
|
|
|
rich@rd
|
yep 11 uur zijn rich en ik dr!
|
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
En let op straks gaat de A20 weer dicht ri. HVH tot maandagmorgen!!
Dank voor de tip
|
|
|
Dennuzzz
|
Shit kom er net achter dat ik geen vervoer heb, @Yor-am is het plekje nog vrij, vanaf waar vertrek je?
|
|
|
|