hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zeker een prima sessie zeg en dat was veel te lang geleden! N en NO pas ik ook voor de playa maar WNW en NW is prima te doen en heerlijk de volle vreedte van het poeltje tot je beschikking!
Jullie maat met 2 man op Oudorp?? Waar zit iedereen dan?
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Hijo Zijn ook mensen met verplichtingen! Maarja.... Gelukkig is onze kite niet gescheurd!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Hijo Zijn ook mensen met verplichtingen! Er zijn ook mensen met een halve duim ja! IK wil ook weeeeeeeeeeeeer
|
|
|
Spoon
|
hoe gaat het eigenlijk met de duim ron? Ik baal nu dat ik gister niet met hijo ben meegegaan. Goede wind en temp.. maar jah.. Zaterdag kan ik helaas niet ivm werk..
|
|
|
richard
|
Zo, al weken niet meer kunnen kiten maar morgen ziet het er allemaal wel erg goed uit.
Het is laag van 11 tot 15.00, 9 graden celsius, NW 21-28 knopen en geen regen.
Klinkt erg goed. Dus wie, wat, waar vanaf 10.00 ?? Rock ? Playa ? Ouddorp ?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Lang niet gezien inderdaad, morgen Ouddorp strandstoel! was donderdag ook erg mooi met NW, lange periode golven en mooie vlakken stukken
En we dachten eraan om de sessie af te sluiten met een klein downwinderke van de vuurtoren naar de noordpunt, met opkomend tij waren er vorige keer mooie stijle wandjes alleen die stroming is dan niet te harden
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
hij wordt gelijk wakker:) klein stukkie langs het strand moet kunnen toch.. je kan het geen downwinder noemen, eigenlijk zouden we een paar keer moeten gaan
uurtje of 11? nog meer liefhebbers? en het moet natuurlijk nog wel een klein beetje sideshore zijn dan
|
|
|
|
richard
|
@Ed: ok, 11.00 strandstoel dan
Gaan toch nog wel wat meer mensen ?
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik hoop er om 13:00 te zijn, hoe is de stroming dan?
It's alive.......ik dacht al dat je jezelf had ingemetseld tijdens de verbouwing!! Ik ben van de partij wel met 12 m2, moet kunnen want gisteren heeft mijn hagelnieuwe 9m2 het niet overleefd...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ben zeer ernstig aan een kite sessie toe mag ik je melden. Volgens mij wordt het nog mooi weer ook!
|
|
|
richard
|
Ik hoop er om 13:00 te zijn, hoe is de stroming dan?
It's alive.......ik dacht al dat je jezelf had ingemetseld tijdens de verbouwing!! Ik ben van de partij wel met 12 m2, moet kunnen want gisteren heeft mijn hagelnieuwe 9m2 het niet overleefd... Je kunt ook je droogpak halfvol laten lopen dan kan ja die 12m2 zeker houden. ps. mij echt een keer overkomen trouwens. had ik ook al weken niet meer gekite en door m'n jeugdig enthousiasme zo hard het water in gerend dat ik vergeten was dat ik m'n zipper nog niet dicht had gedaan (water was toen heul heul koud!). Mensen op de kant hebben me toen even 'leeg' laten lopen (ik leek net op Barbapappa). Die groep heeft haar lachen in kunnen houden op 1 dame na die het bijna in haar broek deed. Moet er eerlijk gezegd ook nog steeds om lachen. Kon zo in een bloopershow ;-)))) @rudo: gezellig dat je ook weer van de partij bent !
|
|
|
|
|
Ondabeach
|
Seeee ya morgen @ Playa
|
|
|
Sennick
|
Ik kom morgen ook op Playa kijken. Is het nog een beetje te doen met een 5-3 pakkie?
|
|
|
Gehaktdag
|
Is het nog te doen met een 5/3 wetsuit + handschoenen en schoenen voor de voeten?
|
|
|
Elevation
|
thuis zonder auto, 't is onder 10 graden, dan ben je er zowieso niet dordrechtenaar met infexxion.....
morgen ouddorp, hopelijk eindelijk me 9 fuel eens lekker varen...
5/3 psycho 2 is goed te doen, zeker boven 0 graden, schoentjes wel, handschoenen nee ( te warm bij + 5 graden ).
|
|
|
wibi
Gast
|
S'middags laagwater is een optie autopl
|
|
|
rich@rd
|
ben er morgen niet bij op t autostrand, ga mn mischien nieuwe kite testen op brouwersdam!!! ik zal jullie missen.
|
|
|
|