|
|
|
patricks
|
Het was vandaag een lekker dagje @ workum. goeie wind met zon kan niet beter Zijn er morgen nog mensen die naar workum gaan en nog plaatje vrij hebben
|
|
|
Benjooh
|
Idd wil morgen ook graag! Anders wordt het Harlingen als daar nog iemand is..
|
|
|
piede
|
Hee ik ga morgen waarsch wel, en heb 1 á 2 plaatsen in mn autootje. Mn msn wil niet opstarten, dus je kan me bellen voor meerijden op 06 meeliften. Ik rij vanuit groningen.
Nu wel weer @ msn
|
|
|
Jordi_1990
|
msn niet starten? mijne ook niet. check je instellingen van IE, via help van msn kom je erachter dat je sommige dingen aan en uit moet schakelen. mijne deed het daarna weer
|
|
|
|
Geronimo79
|
zo te zien vrijdag weer kiten.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Hehe nee ik weet niet waar ik aan begin. bij die jonge gasten kunnen de hormonen nog alle kanten opschieten moeten maar ff zien voor de wind vrijdag. jij gaat ook?
|
|
|
lowietje
|
hi, hoe laat vertrek je morgen??? ik kan pas tegen 13.00 vertrekken, beetje laat waarsch. Hee ik ga morgen waarsch wel, en heb 1 á 2 plaatsen in mn autootje. Mn msn wil niet opstarten, dus je kan me bellen voor meerijden op 06 meeliften. Ik rij vanuit groningen.
Nu wel weer @ msn
|
|
|
kitewouter
|
hi, hoe laat vertrek je morgen??? ik kan pas tegen 13.00 vertrekken, beetje laat waarsch. Hee ik ga morgen waarsch wel, en heb 1 á 2 plaatsen in mn autootje. Mn msn wil niet opstarten, dus je kan me bellen voor meerijden op 06 meeliften. Ik rij vanuit groningen.
Nu wel weer @ msn
Lowietje nog een plekje vrij? ik zit nu in veendam.. als ik mee kan rijden straks.. zou dat perfect zijn;)
|
|
|
Geronimo79
|
jah de wind lijkt me goed vrijdag, 15 in de morgen.. stijgend naar 20. dus ben dr ook vrijdag. Neem ik een kees mee, altijd handig en best grappig. Tjah.. jordi en z'n hormonen ... tis wat..
|
|
|
|
lowietje
|
Kees mag het weten... enne hoe laat vrijdag? jah de wind lijkt me goed vrijdag, 15 in de morgen.. stijgend naar 20. dus ben dr ook vrijdag. Neem ik een kees mee, altijd handig en best grappig. Tjah.. jordi en z'n hormonen ... tis wat..
|
|
|
Benjooh
|
Sjonges.. wat een topdag weer vandaag! Wind was wel tikkie minder dan voorspeld ... maar wat een super lekker weertje zeg! Vrijdag wil ik ook weer ff... es ff zien wat ik doe, workum of Harlingen... Evt nog iemand met een plekkie vrij? Heb (meestal ) geen last van rondvliegende hormonen
|
|
|
skyhigh as a
|
en ja hoor!! het was wat!! heelmaal toppie, beetje jumpe over die steigertjes enzo, lachuh man hier weer een blij man die nie kan wachten tot dit weekend (BEULUHHHH) ps zijn er veel people hiero uut grun die naar sticked toegaan????
|
|
|
wittie
|
Ja ja, vrij gevraagd 4 5 6 april. Tentje mee en klaar is Wittie. Maar ja, dat wis je al. Wie nog meer, even met een flink antal heen, Grunn verteg'n woord'n!!!!!!!
|
|
|
peter.
|
joooooooooooooooooooo hier live uit tarifa!!!!
word er vrijdag nog hard gebeuld:) kom ik mijn ingehaakte kiteloops efffe showen:)
lattttttttttttttttttttttttttttter
|
|
|
kitewouter
|
ik ben er ook tijdens event.. organisatie! yeah! is ook georganiseerd door vele groningers;)
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
@lowietje denk vrijdag rond een uur of 12, gezien daarvoor er helemaal geen wind meer is. maar gek genoeg is dat pas echt te bepalen vanavond. wind is erg vreemd aan het doen morgen.
|
|
|
|