Spotgoedkoop maar no branded!!!

ROOCKIE
Gast
Mei 08, 2006, 09:12:51
edit2Rapporteer  
Geen commercie hier.. Edit: Arjan
Jaimi_l

Antwoord #1 Mei 08, 2006, 11:18:08
edit2Rapporteer  
Wat is dit nu weer schater

Kijk eens voor de gein op de volgende sites.

www.tekkykites.com

Ik zit voor mijn werk veel in verre oosten landen.
Ik heb daar voor de gein een aantal van deze bedrijven bezocht.

Ik durf zelf te beweren dat sommige bekende merken hun kites daar laten maken.
Houd er rekening mee dat je zit met lange levertijden en moeilijk betalings verkeer.

Hun trekpleister zijn de lage aanschaf prijzen en lange garanties. Maar of het echt wat is..???
Ik heb de echte kwaliteit nog niet gevonden anders had ik het al geinporteerd!!

Ik zal er binnenkort een meenemen zal ik hem testen.
Want eerlijk moet ik wel zeggen dat ik er nog geen een heb geprobeerd.

Een comp. set 12 m2 met bar pomp en tas.  inkoop $235

Je kunt zelfs tailer made je eigen print er op laten zetten en dit vervolgens launchen als een nieuw merk.

Ik hoop dat ik met deze informatie niet te veel mensen tegen de haren in strijk.
Maar wil niet te veel rommel en poupers op het water.

Gr. Uit Hongkong  loser
 (hangloose_kitesmiley)
Ik heb gehoord dat het erg mooi weer is dus kom snel weer wat hangtime vol maken
Eriko
Gast
Antwoord #2 Mei 08, 2006, 16:31:38
edit2Rapporteer  
www.astrokites.com  heeft licenties van monkeykites.We hebben er mee gevaren,zeer gemoedelijke en veel power, erg sterke en degelijke kites waar absoluut niks mis mee is,je mag zelf je eigen kleuren of logo bepalen of zelfs je eigen portret  of tekst erop laten zetten.Deze maand komen ze met bow kites,kan dus erg interessant zijn.Deze jongens zijn niet uit op winst maar willen gewoon het kiten ook wat aantrekkelijker maken voor de wat kleinere beurs.Ik en mijn maat hebben ze het voordeel vd twijvel gegeven en concludeerden dat voor zo weinig geld je echt een zeer degelijke kite hebt waar je lang plezier van kunt hebben.Die jongens zijn trouwens ook nog erg sympathiek en relaxed en alles is bespreekbaar.TOP! ThumpsUp
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 08, 2006, 16:38:22
edit2Rapporteer  
hmhm eerst zien dan geloven Grin
KiteGolfje
Gast
Antwoord #4 Mei 08, 2006, 17:20:59
edit2Rapporteer  
Hi,

De betere merken laten in een soort gelijke fabriek maken. Het ontwerp wordt door de Naish, Cabrinha enz.. zelf gedaan en alles wordt daardoor tegelijke tijd bepaald, de fabriek mag alleen de kite produceren.

Wat die lui van Tekkenkites hebben gedaan is een ander merk goed afgekeken(geleerd kite bouwen) en een eigen merk op het markt gezet. Een kite design helemaal kopieeren doen ook de duurdere merken zoals Cabrinha, Naish en veel anderen.

Surfkites blijft een product waar ieder jaar inovaties worden toegevoegd en voordurend wijzigingen worden doorgevoerd.

Bij alle complete kites draaid het om duurzaam van materiaal, goeie vaareigenschappen, prijs en een mooie uitelijk.

Wanneer deze nieuwe fabrikant rekening houd met deze 4 benodigheden kan het een mooie toekomst tegemoet zien.

Wanneer het een succes wordt zullen het vaker zien in de toekomst anders zien de andere merken vaker op het strand:).

Afz,

Kitegolfje

jessevdam

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 09, 2006, 01:31:13
edit2Rapporteer  
Betalen deze jongens ook de patent rechten?!
djb

Antwoord #6 Mei 09, 2006, 01:54:05
edit2Rapporteer  
wat een trage site zullen de kites net zo zijn
Pbter

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 09, 2006, 05:20:54
edit2Rapporteer  
minimale afname?
Arctic_Monkey

Antwoord #8 Mei 09, 2006, 14:32:23
edit2Rapporteer  
ziet er goedd uit, denk ik Tongue

straks verkoopt kitehigh nog kites naast shirts en mutsen Tongue
adrenalin

Antwoord #9 Mei 09, 2006, 15:01:01
edit2Rapporteer  
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze varen. Misschien is bekend wie ze hebben gekopieerd ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.