LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
En nog een met een toekomstig "KiteBabe" (hangloose_kitesmiley) Ook ff een afbeelding van de onderkant.....(was ik vergeten )
|
|
|
Elevation
|
stoer hoor, ben erg benieuwd naar je layup, althans, kan natuurlijk wel lezen, maar hoe ie vaart zo, zeker voor jou.. is toch 120 gram per kant meer dan ik had, en pbt.. ziet er leuk uit, tips is wel toegenomen, maar denk wel beter zo.. vind hem mooi leon, new generation high standard zelfbouwboards.. knal hem eens op kiteforum, ben benieuwd wat zij zeggen over die Crazy Dutchies..
|
|
|
oz
|
JABADOEBADOE!!!!!!! WEER EEN SUPERRRRRRRRRRRRRRRR VETTE CREATIE. NETJES LEON, MAANDAG FF TESTEN? LATER OZ.
|
|
|
LeonB
|
TNX mannen!!! Ik ben ook wel errug happydepeppie met het resultaat!! (grinnik_kitesmiley) Maandag weer verder met de badkamer!!! (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley), je kent dat wel..... Testen zal volgende week zaterdag worden.
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
leuk LeuK LEUK!! erg mooi geworden. mij valt op de rooie rails, en de vorm van je tips.
waarom die tips?
|
|
|
wouterb
|
tering man, ziet er weer top uit. hoop dat ie er ook naar vaart.
|
|
|
LeonB
|
.......waarom die tips?
Ehhh...deze tippies zijn zo 2007!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
prokiter
|
Heyyy, Super lekker weer...weer om te smullen.... Ben ook benieuwd naar de lay up hoe hij bevalt.....hoe is de flex van het boardje...en vooral van de tips....nog veel van overgebleven met die layup....???? Keep Up The Good Work People.... Greetings...Pro Kiter... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Joosdo
|
In een woord, meesterlijk. Idd, die tippies zijn heel 2007. Van de 666 overgenomen?
En maar die zelfbouw pushen!!! Ook zelf nu een karuba kern besteld, dus zodra die d'r is....
Je design smaak is meters naast de mijne, maar zeker een super board.
Mzzzl Joost
|
|
|
Lord of the Boards
|
Damn, wat ben je weer lekker bezig. En dat designtje vind ik deze keer echt wel top! Echt zooo 2007 ook
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Super gaaf Leon!! Echt een heel mooi board!!
|
|
|
LeonB
|
Yep, de sexy tippies een beetje afgekeken van Nobile (hangloose_kitesmiley).
|
|
|
Henp
Geen avatar
|
Leon, Schitterend mooi gemaakt. Ziet er weer fantastisch uit, Groeten Henk.
|
|
|
Pieter84
|
Heb je die houten kern gewoon gefreesd met die freestafel? En waarschijnlijk staat het ook al in andere topics, maar wat is nou het voordeel van een houten kern boven een core-cell kern? Hout is toch veel zwaarder en stijver?
|
|
|
LeonB
|
Yep, gewoon 3D shapen...gaat als een speer!! Hout is wel wat zwaarder, maar is zoveel drukvaster. Meeste corecell boardjes gaan stuk door "buckeling" van het weefsel wat door een woody-core wordt tegengegaan. En je kan het wat dunner shapen zodat het meer flex geeft.
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Wat een ubervette plank!!!!! vond eerst het ontwerp niet zo mooi, maar nu zo op een board is het wel echt HEEEEEEL VET!!! Mooie outline en vette tips!
binnenkort een mooi testdaggie maar he!
|
|
|
Geronimo Designs
Gast
|
@ Leon Nice! doe ik je niet na dat plaatje maken! ik ben gek op die sterren op de tips. Kleur combi is ook gaaf. Heb zelf ook een nieuwe gemaakt, maar die laat ik pas zien als ik toestemming heb voor de aankomende eigenaar. En klein kansje dat een merk gaat komen met een design van mij. Maar als ik dat zo zie, nouw.. dan kan je me nog een hoop bij leren. Keep up the great work.
|
|
|
Lex
|
wat moet die kosten ?
|
|
|
kas
Gast
|
ja inderdaat wat kost zoiets als je het laat maken?
|
|
|
PeterNemi
Geen avatar
|
Vet boardje Leon.. heel gaaf. Toen ik het model zag dacht ik al een beetje aan de nobile. Denk dat je wel iets meer rocker gegeven hebt. Vooral die rode rail is top. En natuurlijk de mooie afwerking. Ik moet snel een van mijn prints gaan verwerken.... Net een board voor katja gemaakt.. Zie een paar topics hoger.. Oja, ben even ingelogd onder ' paalhoorfd' is van mijn maat.. groetjes jort
|
|
|
LeonB
|
Ziezo....eindelijk vandaag weer eens vanouds geknald op S-Wood. Zonnetje en een dikke 20-25 knopen . Boardje vaart waanzinnig. De flex van het board is voor een "heavy dude" prima. Voor minder zware riders kan de layup volgens mij minder. Veel pop door de brede tips en waanzinnige grip. De wind was behoorlijk "gusty", maar geen moment controleverlies. "Wide stance" is super en daardoor zoveel controle. Hoogte lopen gaat als de brandweer, bobbelig water geen probleen, kortom m'n beste crea ooit!!! (grinnik_kitesmiley) Wel nog ff een paar ribben gekneust...maar dat mag de pret niet drukken... IK BOUW NOOIT MEER EEN FOAMBOARD!!! Karuba rulezzz!! Latorrrr, LB
|
|
|
wouterb
|
Ribben gekneusd?? haak, bar, board of bazalt?
Nooit meer foam? hmm.. dacht dat je juist weer die kant op wilde?
Maar ik begrijp dat er een leuke 'blue-print' ligt voor mijn plank.
Wat denk jij van een balsa-vuren-combi-kern?
|
|
|
xav
Geen avatar
|
hee leon, vet om te horen dat je boardje zo goed vaart.
mvg xav
|
|
|
xav
Geen avatar
|
juist door die widestance heb je toch ook meer pop, omdat je momentum dan beter is?
op hoeveel cm staan je buitenste inserts dan?>
|
|
|