gerco
|
ziet er mooi uit!
|
|
|
Mr.Klip
|
ziet er zeker lekker uit... wat zou die gaan kosten?..
|
|
|
Kevin
|
Nog niet bekend shurwessel
|
|
|
lennart
|
JEEETJE :| wat eeen sicke kite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Kevin
|
Zou je bijna je Flysurfer's voor weg doen he Lennart Of eigenlijk daar zou jeje flysurfers voor weg moeten doen
|
|
|
lennart
|
het is heel simpen ... flexifoil is echt facking sick en ook facking goed !!! maar wat ik wil met kiten kan ik ook met flysurfer en flysurfer bied mij dingen die geen enkel ander merk kan bieden !!! en met flysurfer kan ik zeker vedder groeien !!! flysurfer is voor mij gemaakt en ik ben gemaakt voor flysurfer niet voor tube !!!!!
|
|
|
Sjemmel
|
Ik vind hem wel mooi Regel jij ff zo'n apparaatje kevin?
|
|
|
|
Mr.Klip
|
ja je heb wellekkere hangtime enz maar als tie int water val heb je dan geen soort van waterzak?..
|
|
|
big_ben_lair
|
top Kite man! veel plezier er mee!!!
|
|
|
Kevin
|
Ik vind hem wel mooi Regel jij ff zo'n apparaatje kevin? Wordt aan gewerkt
|
|
|
WIMPIII
|
Shurwessel, je loopt achter. Flysurfer maakt al jaren kites die prima waterstarten. Pas sinds de bowkite er is, zijn er kites die het net zo goed doen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Shurwessel, je loopt achter. Flysurfer maakt al jaren kites die prima waterstarten. Pas sinds de bowkite er is, zijn er kites die het net zo goed doen.
Nou de Cabrinha kites met Recon gingen net zo goed hoor. En ook de Windwing kites.
|
|
|
Morres
|
Ga ajb geen FS met tubes vergelijken, want dat is niet te doen, appels en peren, APPELS EN PEREN! Nu maar weer ontopic dacht ik zo..
|
|
|
|
is er uberhaupt iemand in NL die met flexifoil vaart??
en ik bedoel geen buggyers, landboarders maar hardcore kiteboarders!
volgens mij zijn er nog meer mensen die gatstraa varen...
|
|
|
SnaaK
|
Ik ga volgend jaar met me ION leren varen, landboard nu nog ff de winter door.
|
|
|
Kevin
|
is er uberhaupt iemand in NL die met flexifoil vaart??
en ik bedoel geen buggyers, landboarders maar hardcore kiteboarders!
volgens mij zijn er nog meer mensen die gatstraa varen...
Present en denk dat sander len10 ook wel meetelt toch
|
|
|
Mr.Klip
|
je ziet ze bijna nooit op het water dus ik heb geen idee heb me er nog niet in verdiept,maar aleenmaar beter tog dat ze waterstarten:D GR
|
|
|
pipco
|
Vaar al 2 jaar Flexi en heb alleen maar goeie ervaringen met zowel de kites als met de service. Top merk, top kites.
|
|
|
big_ben_lair
|
Vaar al 2 jaar Flexi en heb alleen maar goeie ervaringen met zowel de kites als met de service. Top merk, top kites.
haha, welke service heb je gebruikt dan of maken ze je kite ook schoon?
|
|
|
WIMPIII
|
Klopt Marc, die deden het ook prima. Anyway, ontopic. Deze kite ziet er wel top uit. Heeft ie ook andere eigenschappen dan de standaard modellen die ze voeren of is het alleen de kleurtjes?
|
|
|
pipco
|
@ big_ben_lair: Ze rollen mijn vlieger uit, pompen hem op, maken de lijntjes vast en als ik van het water kom maken ze hem schoon en rollen ze hem op!! Noem mij nog een merk met zo'n service?? Alle andere zaken worden BINNEN 2 dagen opgelost.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik zou er best onder willen hangen hoor!!! ik heb die van (crazy)kevin gevaren....toppie gek. normaal als ik 'n andere kite pak heb je altijd het gevoel dat je ff moet wennen,nou met die ion niet hoor....voelde me meteen thuis!!! en naish is ook niet alles!!!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
is er uberhaupt iemand in NL die met flexifoil vaart?? inderdaad Sander Lenten... die overgens zijn 2007 setje op internet heeft staan Gruwelijk vette kite...zeker geen prijzen bekend als hij al verkocht gaat worden ??
|
|
|