To
|
Ik denk dat die dat nu wel heeft begrepen:P, richard als je niet met mij mee rijd gaat het niet goed:P haha veel beterschap auwe!
|
|
|
Neelis
|
Hoogtepuntje van de dag waren de 2 bruinvissen die ik tegenkwam en een lange golf met 4 turns!
Ik zag ze ook heel cool!! Emiel ook weer blij, hij was al bang dat hij de enige was en dat we hem niet geloofden
|
|
|
To
|
Hoogtepuntje van de dag waren de 2 bruinvissen die ik tegenkwam en een lange golf met 4 turns!
jammer ik ben er nog geen 1 tegengekomen waar was dat precies Ik zag ze ook heel cool!! Emiel ook weer blij, hij was al bang dat hij de enige was en dat we hem niet geloofden
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nou ben ik op .Theo je bent een loooooser Hoor je het ook eens van een ander Beter 2 keer voor Jan l.. rijden dan 2 keer thuis zitten en wel kunnen kiten met topcondities Ik vond je af en toe ook wel erg dicht bij de keitjes varen .met de wind die er pal op stond.Je bent hier vorig jaar ook al meerdere keren voor gewaarschuwd,toch??? hé Richard, ik hoop dat je alle waarschuwingen/tips nu wel serieus gaat nemen.. Volgende keer kan het minder goed aflopen ... Mooi Kl..te voor je Richard, maar ik heb je hiervoor zelf al in september voor gewaarschuwd. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar het had ook bijzonder slecht kunnen aflopen, denk bijv aan die duitser vorig jaar die nu in een rolstoel zit BLIJF UIT DE BUURT VAN DIE KEIEN, JE ZIT ER ZO OP! RIchard sterkte met het herstel, het komt goed! morgenmiddag nog iemand naar schel of wijk ? Ga uit mijn werk en ben er om een uur of 15.00 uur weet alleen nog niet waar
|
|
|
Jelle
|
Morgenmiddag nog iemand naar schel of wijk ? ... 270/20 gust 30 Ik moest helpen verhuizen vandaag, dus morgen maar, Wijk in de middag, denk ik. Als 't niet dondert. - Jelle
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou ben ik op .Theo je bent een loooooser
Hoor je het ook eens van een ander Beter 2 keer voor Jan l.. rijden dan 2 keer thuis zitten en wel kunnen kiten met topcondities
Vind het wel grappig eigenlijk, jullie lijken er meer moeite mee te hebben als ik. Zo ben ik morgen ook op tijd klaar met werk maar ga niet uit me werk kiten. Ik ben afgekikt en het zit me verder wel ruig eerlijk gezegd.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie gaat er morgen, maandag, nog beulen en waar
|
|
|
Lvs
|
rond 12u schellinkhout?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat was weer lekker vandaag suuuuuuuuuuuuuuuuper jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa klonk weer overal door berg en dal begon zonder wind vandaag maar je weet het waar debeun is is wind top daggie zeker bijna 3 uur gevaren morgenmiddag ben ik er ook weer op schell denk ik vanaf een uurtje of 3
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Niemand naar Wijk of IJmuiden? Volgens de verwachtingen zou de kust minder hinder hebben van onweer/regen
|
|
|
Retard
|
verder kon ik de kite niet van me af doen ,, hij was gewoon zo overpowered 20 x ging het goed en 1 x fout.. Wie me geholpen heb wil ik eigenlijk nog persoonlijk bedanken... Bedankt he Marco voor het opruimen van me kite en verzorging laat ik dat nou net niet gedaan hebben... hé Richard, ik hoop dat je alle waarschuwingen/tips nu wel serieus gaat nemen.. Volgende keer kan het minder goed aflopen... Wie heeft me kite dan opgeruimd, Alles is nu wel erg dik maarja het had erger af kunnen lopen net wat je zegt.. maar de hele dag was ik zo'n 75 meter van de keien maar op een gegeven moment wou ik stoppen maar de wind was zo toegenomen dat het eigenlijk te laat was.. achteraf had ik beter naar het 2 de strandje kunnen lopen ... maar ja achteraf kan je dat altijd wel zeggen ben inderdaad een beetje stom geweest en was te overmoedig
|
|
|
@LaurenS
|
maar de hele dag was ik zo'n 75 meter van de keien
Dus ,ik ben een leugenaar...????Ik heb je diverse keren enkele meters van de keien gezien gister.Dus niet lullen maar afstand houden
|
|
|
Retard
|
Neeh joh je bent geen luigenaar maar eigenlijk is 75 meter nog te dicht bij .. volgende keer maar 150 m ofmeer... voor taan eerder met de 7 gaan . veel plezier voor de mensen die gaan "
|
|
|
Jelle
|
Niemand naar Wijk of IJmuiden? Volgens de verwachtingen zou de kust minder hinder hebben van onweer/regen iik ga zo naar Wijk
|
|
|
To
|
Neeh joh je bent geen luigenaar maar eigenlijk is 75 meter nog te dicht bij .. volgende keer maar 150 m ofmeer... voor taan eerder met de 7 gaan . veel plezier voor de mensen die gaan " Schel is verboden voor richard tegenwoordig !!!
|
|
|
Retard
|
Ga nou maar skien ga ik pitten
|
|
|
360
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Geluksvogel! En ik maar balen op kantoor. Have fun!
|
|
|
360
|
top condities!!!!!!! Op wijk
|
|
|
Gerard
Gast
|
top condities!!!!!!! Op wijk Ja zeg, wrijf het er nog eens extra in.... :'(
|
|
|
Jelle
|
Ik was er rond twaalven. golven meer dan 4 m. Nog nooit zo hoog gezien hier.
|
|
|
360
|
vandaag op Wijk inderdaad enorme golven. Maar die golven veroorzaken een enorme side shore stroming (Emiel kan het uitleggen) en die stroming was voor mijn 7m2 iets te sterk. Dus de 9m2 opgepompt en beulen in de golven. Heerlijk
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was vanmiddag op ijmuiden. Top condities, Bij de kant super vlak water en verder op heerlijke golven. Heerlijk gevaren met de 10 meter en af en toe een zonnetje Was wel erg druk !!!!!! Was er samen met nog een andere kiter Waar was iedereen ???
|
|
|