The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen ochtend wordt echt koud gezien de temp. van aan komende nacht.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Morgen ochtend wordt echt koud gezien de temp. van aan komende nacht.
Flink doorborrelen dus vanavond dan merk je daar helemaal niks van! waarschijnlijk stick je ook gelijk wat nieuwe tricks
|
|
|
The O
|
Nieuwe trick genaamd: 112 Ik had het nog gezegd: door zuipen dan voel je de pijn niet. hijo del viento Btw waarom zie ik geen foto's \ filmpje van je spongen en tricks.
|
|
|
hijo del viento
|
Nieuwe trick genaamd: 112 Ik had het nog gezegd: door zuipen dan voel je de pijn niet. hijo del viento Btw waarom zie ik geen foto's \ filmpje van je spongen en tricks. Gewoon naar het strand komen als het serieus wil waaien........ Dan geef ik je een camera maar je kan natuurlijk ook kijken................btw verwacht niet veel van die 40+ers he
|
|
|
The O
|
Haahaha jij denk toch niet dat ik in de kou ga staan om foto's te schieten. Veel te leuk zelf bommetjes te maken en te cruisen Je ziet wekelijks mensen foto's en video's schieten maar dat zie je na genoeg nooit terug. Dus zolang ik geen video's of foto's alla Eva van je zie. ga ik er van uit dat je nog steeds op een kinderfietsje zit. OOhja een driewieler is zelfs te gevaarlijk
|
|
|
hijo del viento
|
Haahaha jij denk toch niet dat ik in de kou ga staan om foto's te schieten. Veel te leuk zelf bommetjes te maken en te cruisen Je ziet wekelijks mensen foto's en video's schieten maar dat zie je na genoeg nooit terug. Dus zolang ik geen video's of foto's alla Eva van je zie. ga ik er van uit dat je nog steeds op een kinderfietsje zit. OOhja een driewieler is zelfs te gevaarlijk Dat klopt als een bus O........... met topcondities zit ik alleen maar in de weg en de toeter op mijn driewieler vinden ze irritant.......
|
|
|
ronny
|
Gas op die lolly
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, woensdag en vooral donderdag zien er goed uit Vandaag eens wat anders gaan doen. Woei komt toch pas heel laat. Wordt een zware dag voor mij als republikein...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Lekker paar uurtjes gevaren @t b´dam met de 10m. Daar kon geen inauguratie tegenop!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dorian komt zowat niet vooruit op het Ij. Ik zie hem alleen maar pompen! Op HvH staat de windmeter al sinds de namiddag op standje lekkâh blazûh!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
woensdagmiddag ook eens ergens kijken, leuk briesje zal er staan. zonnetje erbij. opkomend tij. perfecto.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Brouwersdam was ook zeker lekkah!! Poeltje, zon, wind. Wat wil een mens nog meer. Leve de koning!! Een nieuw tijdperk met hopelijk veel wind.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als ik dan als Republikein iets positiefs over het nieuwe koningspaar moet zeggen: ze hebben allebei een poging gedaan om onze sport meester te worden
|
|
|
sanderw
Gast
|
Haha was zeker lekkerrrr op bd, had ik niet zien aankomen. Willem is de koning hoeraaa
|
|
|
geloof68
|
Bdam was zonnig en rustig. Wind was er ook. Ik had een 12m nodig, maar gelukkig geen echte low end sessie.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Vrouwenpolder was dik, zon en eerst wat spelen met de wave en daarna nog lekker gepowerd met de 9. Toch weer 4 uur plezier gehad
|
|
|
|
ronny
|
Was weer lekker op de Dam!
pizza tent was beter
|
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Gistere middag/avond een super lekker koninginnen/konings wind op mogen maken... hij was zeker top zou het vanavond ook weer zo zijn?
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere middag/avond een super lekker koninginnen/konings wind op mogen maken... hij was zeker top zou het vanavond ook weer zo zijn? Nu 10,4m/s op HvH dus dat moet goed komen! Vandaag kan ik niet maar morgen weer wel...
|
|
|
jefff
|
Iemand nog rond een uurtje 18:00 19:00 zandmotor?
|
|
|