|
tgroot
|
Volgens mij is het ook 10:30 hoog en niet heel erg hoog . .
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Zo! Was lekker druk op sluf! Mocht weer eens zwemmen ,omdat mn te kleine kite ,niet wilde herstarten. Had gewoon een 12 mee moeten nemen
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Waar heb je die info vandaan ron? Mijn bron (geotool) zegt vanmiddag 15u laag water.
Oeps, ik keek naar een oude week....2 febr. het is idd laag s. middags
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zometeen maar weer eens op de Slufter kijken, wind ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Wat een topper vandaag. Beetje vlagerig, maar in de middag lekker kunnen loopen. Is er nog wat beeldmateriaal?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat een bagger sessie vandaag, was niet mijn dag... Spullen aan het inpakken rond 13 uur op Slufter
Yes, jokers binnen.......vanmiddag ff op sluffie kijken
Beide niet gezien...
|
|
|
sanderw
Gast
|
Was eh vrij pittig ja, denk dat 6 of 7 m beter was:)
|
|
|
|
|
geloof68
|
Waaide lekker door vandaag en ook nog de zon erbij op de slufter. Er zijn dagen veel dagen die minder geschikt zijn om te kiten .
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was inderdaad moeilijk vlagerig vandaag. Nog wel geloopt en boven de dijk uit gekeken maar comfortabel was het absoluut niet.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jokertjes binnen maar de hele Fam ineens niet fris en fruitig na de middag dus lekker bedje in gegaan
Tja je ken niet alles hebben! Geef je groot gelijk dat je thuis bent gebleven.
|
|
|
Wimt
|
Was de eerste om 10 uur, op Maasvlakte mega storming, mega golven, die ik voor probeerde te blijven (durfde niet achterom te kijken ), terwijl ik de golven afdenderde. Had gelukkig 5de lijn, had anders niet zelf kunnen landen. Erg vlagerig vond ik het niet, vergeleken met voorgaande weken. Mijn depower deed het niet meer, ben maar op tijd gestopt.
|
|
|
geloof68
|
@Wimt: vaar jij geen excentrieke kites meer tegenwoordig?
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
@Marc klopt, op het laatste moment besloten naar Mirns te rijden. En dat bleek we goede
keuze. Tussen de 30 en 35 knp, relatief stabiel en niet druk. Top sessie gehad. Niet naar slufter gegaan vanwege de voorspelde windstoten.
niet iedereen had een goede dag op Mirns. Bij aankomst stond er een ambulance en een aantal wazig kijkende kiters. Er was net daarvoor iemand het water afgetrokken door een verkeerde move en op de kant gesmakt. Naar we begrepen been en heup gebroken, had er vrij heftig uitgezien.
|
|
|
sanderw
Gast
|
bezemsteel, was er blij mee:) bedankt.
|
|
|
Wimt
|
@Wimt: vaar jij geen excentrieke kites meer tegenwoordig?
Allemaal standaard spul, saai he?
|
|
|
|