Oefen vlieger/kite

Elwin

Geen avatar

Antwoord #25 Maart 19, 2006, 18:53:37
edit2Rapporteer  
Is het nou wel zo nuttig om zo'n trainingskite te kopen voor dat geld kun je twee lessen nemen.
Ik persoonlijk had na het eerste uurtje les al redelijk door hoe de kite werkte en hem behoorlijk onder controle. Terwijl de laatste keer dat ik een vlieger in mijn handen had toch echt was toen ik vijf was.
Lijkt me veel nuttiger om gewoon direct een les en een echte kite te pakken maar dan wel in ondiep water te gaan oefenen en niet op het land!
DENNS

Antwoord #26 Maart 19, 2006, 19:11:11
edit2Rapporteer  
ik denk dat twee lessen wel duurder is dan een matrasje
Elwin

Geen avatar

Antwoord #27 Maart 19, 2006, 19:26:22
edit2Rapporteer  
Ja maar goedkoper dan een les en een matras. Hoor steeds bedragen van 150 euro. En een les moet je altijd minimaal nemen voor de safety!
Steph

Antwoord #28 Maart 19, 2006, 19:55:34
edit2Rapporteer  
Pff.. begin maar gewoon met een Aldi vliegertje met 2 lijnen voor 10 euro.
10 euro aan lol haal je er wel uit en vliegen soms beter als een dure trainer kite.
Bovendien zijn ze niet gevaarlijk omdat ze weinig kracht genereren.

Het gaat bij het vliegeren puur om het concept. Je hebt links en rechts en je hebt je Wind Window met de neutrale zone en de power zone. Daar moet je even mee spelen.

Dat scheelt je weer een half uur vliegeren tijdens je eerste les.
¦Tim¦

Antwoord #29 Maart 16, 2007, 21:53:34
edit2Rapporteer  
even een schopje hoor

ik zit de laatste tijd een beetje te kijken naar die trainerkites omdat ik wat mensen ken die het daar goed mee kunnen leren en omdat in de minder winderige dagen het gewoon leuk is om een beetje met zo'n ding te kloten...

maar welke zijn nou goed en waar kan ik een goedkope krijgen..?

als er mensen zijn die er van af willen ben ik mischien ook wel geintereseert
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.