BLAUWE STAD!!!

flyaway

Geen avatar

Juni 21, 2006, 21:04:23
edit2Rapporteer  
Hoi loser

Ik (beginnend kiter) heb zaterdag mijn 2e (prive) les op ameland.
hierna ga ik lekker zelf een beetje aankloten. nou lijkt me de blauwe stad een geschikte lokatie omdat het (na mijn weten) allemaal ondergelopen land is TOCH????

WIE WEET DAAR IETS MEER VAN??? IS DIT EEN GOEDE PLEK OF NIET

BVD. Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
Lude

Antwoord #1 Juni 22, 2006, 05:28:04
edit2Rapporteer  
Naar horen zeggen een leuke plek voor Zuid tot Ooster wind,

Werd wel gewaarschuwd andere recreanten niet al te veel te hinderen; het is er (nog) niet officieel toegestaan.

Ik ga er denk ik volgende week heen als de wind een beetje goed staat (of niet, om alleen eventjes te kijken)
jaapd

Antwoord #2 Juni 22, 2006, 06:39:18
edit2Rapporteer  
Ik ben dit weekend ook op ameland dus misschien zie ik je nog.

Over Blauwestad: ik ben er 1 keer geweest met zuidoost en dat was goed te doen, je kan er een eind het water in lopen dus voor beginner ook redelijk, alleen uitkijken voor die flonders in het water
flyaway

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 22, 2006, 14:22:38
edit2Rapporteer  
leuk jah, mischien zie je me nog wel.
ik wou eigelijk met mijn eigen kite beginnen (slingshot fuel 15m) maar ik krijg eerst een kite te leen, om het te leren.
ga je vaker naar ameland?
ik woon zelf in groningen, als ik het kiten een beetje onder de knie heb ga ik het toch eens proberen bij de blouwe stad, of mischien eens op het zuidladermeer.
waar ga jij meestal heen??
mischien kunnen we eens met zn 2 gaan.
kijkt me gezelliger (en bovendien veiliger ) om niet alleen te gaan.

groeten Paul. (paul_oosting@msn.com)

Ik ben dit weekend ook op ameland dus misschien zie ik je nog.

Over Blauwestad: ik ben er 1 keer geweest met zuidoost en dat was goed te doen, je kan er een eind het water in lopen dus voor beginner ook redelijk, alleen uitkijken voor die flonders in het water
Steven

Antwoord #4 Juni 22, 2006, 14:39:17
edit2Rapporteer  
Met oost is Blue hell goed, er zijn alleen al wel mensen weg gestuurd.
nielss
Gast
Antwoord #5 Juni 25, 2006, 16:53:13
edit2Rapporteer  
Is het NKV hier mee bezig om er een legale spot van te maken?

Is nl. perfecto
Stanley

Antwoord #6 Juni 25, 2006, 19:39:30
edit2Rapporteer  

Op wat voor reden zijn de mensen weggestuurd? Er geldt geen BPR vaart geen beroepsvaart!
Elwin

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 26, 2006, 02:47:31
edit2Rapporteer  
Het BPR geldt voor iedereen op elk binnenwater. Dus ook voor kiters/ surfers en zelfs als je licht te dobberen op een luchtbed in de sloot achter je huis! Dus niet alleen waar beroepsvaart komt!
ramulder

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 06, 2006, 00:54:32
edit2Rapporteer  
hoi allemaal.
ik woon in hoogezand.
dus als er mensen heen gaan laat het mij even weten.
ik ga dan ook mee.
kunnen we elkaar een beetje helpen.
ja toch?
gr. remko
Psychotic

Antwoord #9 Juli 06, 2006, 00:56:06
edit2Rapporteer  
ligt deze plek nou op ameland of?
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #10 Juli 06, 2006, 02:48:46
edit2Rapporteer  
in provincie Groningen
Steven

Antwoord #11 Juli 06, 2006, 17:13:39
edit2Rapporteer  
Idd, half uurtje vanaf Groningen. Hier een kaartje : http://www.deblauwestad.nl/media/kaart.gif
flyaway

Geen avatar

Antwoord #12 Juli 08, 2006, 02:27:05
edit2Rapporteer  
Hej ok bedankt voor alle reacties maar ik vraag me af of je er ook kunt staan.
wel zo handig als je beginner bend.

groetjes
Jurrien

Antwoord #13 Juli 08, 2006, 02:32:57
edit2Rapporteer  
als het goed is kun je er staan!

zie wat jaap zegt:

Gj

Antwoord #14 Juli 08, 2006, 18:50:31
edit2Rapporteer  
vandaag in dagblad van het noorde verboden voor alle recreatie ofzo he twater veroorzaakt jeukende bultjes?
MasterWurm

Antwoord #15 Juli 08, 2006, 18:56:43
edit2Rapporteer  
Ja ik en een klasgenoot zitten er onder  (angry_kitesmiley)

Ik was daar Dinsdag wezen kiten/vliegeren, maar er zaten allemaal van die rare beesjtes in het water.
Die ons de heletijd achtervolgden.

Heeft natuurlijk te maken met het warme weer, en dan komen zie ranzige insekten weer te voorschijnt  ThumpDown

Zodar het weer een beetje afgekoeld is ga ik er weer heen.
Gj

Antwoord #16 Juli 08, 2006, 19:16:39
edit2Rapporteer  
ik wilde er morgen heen gaan.. mja.. omdat de wind op het zuidlaardermeer niet echt lekker is..
jaapd

Antwoord #17 Juli 09, 2006, 03:04:20
edit2Rapporteer  
blauwe stad maar even mijden...

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=58696

BLAUWESTAD - Aan de noordkant van het Oldambtmeer bij de Blauwestad is mogelijk zwemmersjeuk waargenomen.

De onschuldige huidreactie op kleine parasieten in het water ontstaat bij watertemperaturen vanaf 20 graden.

Inmiddels zijn watermonsters genomen. Ondanks dat het nog geen officiele zwemlocatie is, zal het waterschap Noorderzijlvest wel waarschuwingsborden plaatsen.
kitewouter

Antwoord #18 Juli 10, 2006, 18:18:17
edit2Rapporteer  
ja precies... de jeukende bultjes aan de NOORDKANT.. dat is daar bij het strand van midwolda ofzo... in elk geval... je kan in het hele meer staan want het is op zn diepst 1,5 meter. Ik ben er de laatste weken wel erg vaak en heb nog maar 1x aan de noordkant gekite.. en zoals masterwurm zegt... we zaten er beide onder:S
maaarjaa... de rest is goed te doen en heb nergens last van:D
Ricky
Gast
Antwoord #19 Juli 10, 2006, 19:25:02
edit2Rapporteer  
ZIjn er nog mensen uit stadskanaal die daar ook kiten zo ja post het dan ff kunne we misschien een keer samen kiten
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.