naish smartloop08

NorthVegas

Februari 05, 2008, 23:04:56
edit2Rapporteer  
kan iemand mij uitleggen hoe je de smartloop moet instellen als je vol
gepowerd of gedepowerd wil varen... thanks
chico

Antwoord #1 Februari 05, 2008, 23:36:02
edit2Rapporteer  
kan iemand mij uitleggen hoe je de smartloop moet instellen als je vol
gepowerd of gedepowerd wil varen... thanks

Ik begrijp je niet goed maar veronderstel het volgende: Indien je de kite wil depoweren dan trek je gewoon aan het koord(bolletje) welke bij je safety release zit. Je maakt dan je depowerlijnen korter en je kite kantelt naar voren. Meer power is precies andersom. Dit staat allemaal op de website en ook in de Helix manual.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Februari 05, 2008, 23:58:33
edit2Rapporteer  
juistem, let er op dat je je koord flink in dat klemmetje perst, anders plopt 'ie er uit en ga je vol gepowered verder.
Naishie

Antwoord #3 Februari 07, 2008, 03:10:27
edit2Rapporteer  
Duidelijk toch??
*Maximus*

Antwoord #4 Februari 07, 2008, 04:06:10
edit2Rapporteer  
dat vind ik het enige nadeel van de smartloop dat als je met veel wind staat en je je kite veel wilt depoweren je op een gegeven moment kan toutje springen met je leash en het koort...
Langbeest

Antwoord #5 Februari 07, 2008, 04:25:55
edit2Rapporteer  
dat vind ik het enige nadeel van de smartloop dat als je met veel wind staat en je je kite veel wilt depoweren je op een gegeven moment kan toutje springen met je leash en het koort...

jaaaaaaaaaaaaa en probeer dat met je boord aan je voeten.
PS Smartloop is wel een mooi systeem
chico

Antwoord #6 Februari 07, 2008, 04:34:47
edit2Rapporteer  

Is geen nadeel. Ik lijn m'n zeehond er altijd aan. Gaat ie ook noet achter windsmurfers aan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.