S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Na die lekkere sessie van gisteren vandaag maar even overgeslagen. In ieder geval leuk om Bianca, Boarder73 en Ingmar een keer in het echie tegen te komen. @ingmar ik was trouwens diegene die met Mike meereed, volgens mij heb ik jou op Rock ook wel eens gezien.
Heel misschien kom ik morgen ook nog even buurten op playa, maar ligt eraan in wat voor conditie ik wakker word.
|
|
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Helaas ik moet ff overslaan. maandag weer van de partij
Ik zie je maandag!! ben er toch. zie je opt strand
|
|
|
CCaptain
|
Dudes & Dudettes
De beste winden voor 2012 !
|
|
|
HDFrank
|
Op Nss staat 5bft maar als je op de scheveningse site's kijkt, is er een wolle deken over het strand en staat de windmeter al meer dan 24 uur stil. Vandaag was ingeruimd voor een heerlijke dag knallen met de 8m.. Misschien dan toch maar familie bezoekjes afleggen???????
|
|
|
|
HDFrank
|
Worden we nou gedissed of zijn we gewoon gek???? Weerstation scheef geeft aan dat er 0 Bft is tussen 277 gr en 148 graden. Dit betekend dat er geen zuchtje wind is maar als het er is dan is het pal aan- en aflanding John;s windroos geeft netjes 5BFt (9,8m/s) aan op 225 gr... Wat moeten we nu geloven??
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Beste wensen allemaal!
Er staat nu gewoon wind, maar hij gaat wel snel afnemen volgens mij. Als het kan moet je nu gaan!!
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Iederwen de beste wensen. voor 2012. Ga de gok niet nemen vandaag. Gelukkig deze week nog vrij.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedemorgen mensen, de allerbeste wensen voor 2012 en een goede gezondeheid gewenst.
De wens qua wind komt niet uit helaas,......wellicht pas woensdag de eerste "lekkere" dag....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
10ms uit ZW, niet heel hard maar wel ff lekker. Wie nog meer zandmotor?
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Ook iedereen de beste wensen. burp hik pffff hoop niet dat de waterpolitie aanwezig is die halen met mijn slinger gedrag mij vast van het water. Daarom wens ik jullie veel sterkte dat je maar mag ontkomen en veel fun hebt
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik wil de ZM eens gaan verkennen ..... lees zoveel goeds .... Zijn er morgen (maandag) badgasten bij de ZM die gaan kiten ........?
waar kan ik mijn auto ..veilig ....en gratis voor niks ...zo dicht mogelijk bij de spot ...parkeren?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik ben net terug. Waait flink. Gisteren gaf RWS 9-10 m/s aan en konden we nauwelijks varen. Vanochtend toen ik ging gaf RWS hetzelfde aan maar eenmaal aangekomen stond iedereen te beulen met de 9 en kleiner. 7 fuel ging ook heel hoog.
Stond ik daar met strapless surf en de 12m. Les 1: always bring everything.....
Wel heerlijk gevaren maar zal morgen flink spierpijn hebben. Mooi begin van 2012 in ieder geval qua wind.
|
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Gelukkig nieuw jaar en een winderig 2012...
Was weer heerlijk vandaag op Playa Di Automobile..... Samen met Markus van 10-14:30! Super vlak en heerlijk boeitje jumpen!! hahah Morgen eens die brommer bekijken!!!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik wil de ZM eens gaan verkennen ..... lees zoveel goeds .... Zijn er morgen (maandag) badgasten bij de ZM die gaan kiten ........?
waar kan ik mijn auto ..veilig ....en gratis voor niks ...zo dicht mogelijk bij de spot ...parkeren?
Machiel Vrijenhoeklaan, kijkduin. doorrijden tot de rotonde en daar kan je parkeren. Ik schrok er vandaag van hoe erg het veranderd is in een maandje tijd.. De lijntjes zijn er niet mooier op geworden Maar ik heb wel een heerlijke nieuwjaarsduik gehad Beste wensen allemaal!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Beste wensen mensen! Ik heb me voorgenomen vaken naar de ZM te gaan dit jaar. En ik wil meer als 250 uur op het water staan.
|
|
|