waar een mesje bestellen en waarmee rekening houden?

joepje

September 28, 2006, 20:44:34
edit2Rapporteer  
Wat is een makkelijke online shop? Heb nl een mesje nodig die ik makkelijk aan mijn trapeze kan bevestigen... Heb geen tijd mee ergens heen te rijden en vertrek dinsdag naar combuco... Nog iemand tips over handige mesjes??
J-D

Antwoord #1 September 28, 2006, 21:45:24
edit2Rapporteer  
Online shop en zo snel nog binnen krijgen? denk jdat je beter ergens heen kunt rijden Smiley
Tutti

Geen avatar

Antwoord #2 September 29, 2006, 04:27:11
edit2Rapporteer  
Gewoon die van Mystic nemen. 10 euries en je kan hem makkelijk aan je trapeze vast maken. Van den Berg heeft het in ieder geval
Jurrien

Antwoord #3 September 29, 2006, 05:00:59
edit2Rapporteer  
waterborgh groningen heeft ze van maui magic speciaal voor op je trapeze
Zonnetje

Geen avatar

Antwoord #4 September 29, 2006, 16:49:47
edit2Rapporteer  
Ik heb er net 1 gekocht van Mystic voor 7,50 bij van den Berg.

Was de vorige verloren, maar het blijft lastig om m goed vast te maken. Mijn trapeze heeft er een speciaal zakje voor met klitteband maar daar blijken ze toch nog gemakkelijk uit te vallen. Heb mn nieuwe aan een touwtje (armlengte) vastgemaakt, want mocht je m nodig hebben dan laat m vast ook makkelijk vallen, en in het zakje gestopt. Maar had nu al een keer een mesje aan me bungelen..
Ze hebben er ook een voor 10 euro in een zakje wat je aan je trapeze kan bevestigen, maar volgens vd Berg valt ie daar net zo makkelijk uit.
Blijft lastig, ik weet de beste oplossing nog niet!
roelvdgun

Antwoord #5 September 29, 2006, 23:38:21
edit2Rapporteer  
die van dakine zit 8terin de trapeze, die is er bij mij nog nooit uitgevalle, zit ook klitteband stukje aan.
Bjorn..
Gast
Antwoord #6 September 30, 2006, 04:12:28
edit2Rapporteer  
Ha! ik heb de mijne achter in dat zakje van de trapeze...een waist..had em laast nodig, zat in een vislijn gewikkeld...denk je dat ik er bij kon..
No way.. iets anders verzinnen..ik ebn ook benieuwd of andere deze ervaring kennen en hoe ze t hebben opgelost..duiklmes op je kuit??
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.