[Pepper]
|
Ik vertrek wat laat, ben jarig vandaag (46).... Feli! En voor de rest van het verhaal:
|
|
|
thomasr
|
respect voor Wimt de bikkel
|
|
|
|
Geronimo79
|
Gefelicititeerd wimt!
have fun!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
wegens een bepaalde tractatie van mijn vriendin ). Ik hoop dat je er van genoten hebt Wim.. Gefeliciteerd kerel..
|
|
|
Cryingwolf
|
Concreetz, en uit dat verhaal maak ik op dat wimt een tijdje droog heeft gestaan
|
|
|
|
Frank77
|
En zie daar ... de eerste kiter op de webcam bij scheef...Zal het wimt zijn? ;-)
|
|
|
chico
|
Gefeliciteerd. Kwam je wel weg uit Limboland. Heeft daar toch gesneeuwd?
|
|
|
|
Nature
|
Wie kan er even wimt tolken.
888 werkt niet.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
En zie daar ... de eerste kiter op de webcam bij scheef...Zal het wimt zijn? ;-)
Om 1 uur eerste kiter op Scheef? We stonden al met z'n drieen vanaf 11 uur te knallen. Lekker zo'n groot stuk water voor je alleen. Maar ik ben dan ook geen 45+ alhoewel ik me wel zo voel. Was wel vlagerig en helaas doordat mijn depower koort kapot sprong moest ik stoppen. (heb je met die fuel bars)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Oja,
Wim,
gefeliciteerd en hopen dat het snel maar weer wat warmer wordt voor je botjes. eeeeeh of die van mij altans
|
|
|
Remko
|
Gefeliciteerd Wim. Zag ik het nou goed en kreeg je een mooie zwempartij kado tijdens een buitje op Vr.Polder?
Wij zaten met de rest van de oude knarren op de Zandput. Duidelijk 30+ weer vandaag.
|
|
|
Frank77
|
Om 1 uur eerste kiter op Scheef? We stonden al met z'n drieen vanaf 11 uur te knallen. Lekker zo'n groot stuk water voor je alleen. Maar ik ben dan ook geen 45+ alhoewel ik me wel zo voel.
Eerder wel gekeken maar er waren te veel regendruppels op de webcam :-(
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Om 1 uur eerste kiter op Scheef? We stonden al met z'n drieen vanaf 11 uur te knallen. Lekker zo'n groot stuk water voor je alleen. Maar ik ben dan ook geen 45+ alhoewel ik me wel zo voel.
Eerder wel gekeken maar er waren te veel regendruppels op de webcam :-( Dat was onze spray.
|
|
|
Idefixe
|
@ Worky waren vandaag zowel ouwe als jonge knarren op het water Wim gefeliciteerd
|
|
|
Wimt
|
Eerst waren er alleen maar ouwe knarren, maar de jeugd houdt langer vol, dus kite ik daarmee verder.
|
|
|
Wimt
|
Gefeliciteerd Wim. Zag ik het nou goed en kreeg je een mooie zwempartij kado tijdens een buitje op Vr.Polder?
Wij zaten met de rest van de oude knarren op de Zandput. Duidelijk 30+ weer vandaag.
Was ik ja, mijn 9 m was in de buien teveel.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gelukkig dat je board weer terecht is Wat was er precies gebeurd ???? Vandaag mijn board gejat, voor kenmerken; kijk op de zelfbouwsite; https://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33542.0.htmlDit board is vandaag bij Vrouwenpolder gestolen, op mijn verjaardag dus. Ik feliciteer hierbij de dader, en geef de anonieme tipgever tipgeld, en de dader een touw en een boom . Was daar bijna geen mens, dus ik had `m ermee kunnen zien weglopen. Tel 0653317221 Wel nog erg bedankt voor de felicitaties, had ik ook niet verwacht
|
|
|
|
Morres
|
Ja, maar hij sloopte zn footstrap wel, naja, metalen plaatje erop, is het weer goed.. maar toch!
|
|
|
Wimt
|
Maar, om mijn verhaal af te maken (let the old man speak). Toen ik dus weer op het vastbevroren strand was, kwam er een motorcrosser kijken. Echt helemaal volledig ingepakt, sjaal voor de mond, skibril op. En ik maar tegen hem kletsen, dat het lekker surfde met veel wind, net een nieuw zeil etc. Hij zei totaal niets, gaf na die 10 min. gas en vertrok. Kan nu zijn gedachten wel raden.
Daarna kwam ik bij mijn auto, zat er een briefje achter de ruitenwisser. Mooi handschrift, en mooie text; dat ik zo mooi en stoer surfde met dit weer, erg stoer enz. BEL MIJ!!!
Ik naar huis, mobieletjes bestonden toen nog niet, en ik met een *ik tot aan mijn kin, bellen. Was verdorie toch een vent, maar geen homo, was ook een vervent surfer.
Zo, nou heeft opa zijn zegje gedaan, nou jullie weer.
|
|
|