pivo
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Helaas maandag geen vrij gekregen, grote klus en onderbezetting personeel volgende keer weer beter, hopelijk wat meer wind in het weekend dan!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Temperatuur was heel goed te doen op Borssele. En totaal geen koude voeten meer Alleen liet de wind het een beetje afweten.... was weer eens net te weinig om fatsoenljik te varen. Toen er wat bewolking overkwam nam het even toe en kon ik een half uurtje goed varen, maar daarna was het weer klote Wel weer even wennen na 1,5 maand niks doen.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Alleen liet de wind het een beetje afweten.... was weer eens net te weinig om fatsoenljik te varen. Toen er wat bewolking overkwam nam het even toe en kon ik een half uurtje goed varen, maar daarna was het weer klote Wel weer even wennen na 1,5 maand niks doen. Balen, Faxie
|
|
|
paul56
|
Gijs en ik, gaan morgen de wind opzoeken in NH We gaan een low-wind sessie doen in Wijk aan Zee
|
|
|
Faxie
|
Ik heb het idee dat ik ipv een 11 beter een 12 had kunnen halen.
Heel vaak kom ik toch net een heel klein beetje te kort....
Nouja weet ik dat voor de volgende set ooit.... Dan zal het 12, 9 en 7 worden ofzo.
|
|
|
|
|
Faxie
|
Heel misschien maandagochtend naar de Dam. Wind moet nog wel iets toenemen, maar de onzekerheidsfactor schijnt nogal hoog te zijn momenteel, dus morgenavond nog maar even kijken.
|
|
|
paul56
|
Gisteren zijn Gijs en ik naar Wijk aan Zee geweest. Helaas slechts 8-12 kn. . Dus we hebben niet echt lekker kunnen varen. Gelukkig was er een lekker zonnetje.
|
|
|
stefan-fone
|
Morgen ochtend nog mensen die een poging gaan wagen??
|
|
|
Bularoo
|
denk dat ik wel even ga kijken op de zandmotor. maar helemaal zeker weet ik het niet. Morgen vroeg maar even kijken of het waait. Dan misschien om 9 uur al op de ZM.
|
|
|
stefan-fone
|
Ja zoiets had ik ook in gedachte ...
|
|
|
Faxie
|
Ik ook, maar dan de Dam.
Geen poel, dus het moet wel minimaal 15 knopen zijn hoor.
|
|
|
|
|
Bularoo
|
maandag misschien ook weer eens de Vrouwenpolder, Als het strand er nog steeds hetzelfde bijligt als een jaar geleden, met om 12 uur hoogwater, is dat toch weer eens leuk..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gratis parkeren nu op Vrouwenpolder of moest je het hele jaar door betalen?
|
|
|
Faxie
|
Als het goed is kan je nog gratis parkeren daar.
Googlen leert me dat het betaalseizoen van 1 april t/m 31 oktober is.
|
|
|
Faxie
|
dikkedulle, de windverwachting is weer helemaal omgedraaid.....
Gaat zo al de hele week zeg pff.... wel wind/geen wind/wel wind en alle windrichtingen zijn al langsgeweest....
|
|
|
Faxie
|
En nu is er weer wel wind.... Ik was al bang dat ik voor niks vrij had gevraagd. Nu moet het alleen nog even droog blijven bij voorkeur
|
|
|
pivo
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Ze hebben ook echt geen idee wat het deze week gaat worden! : ga denk ik woensdag of vrijdag het water op... als ze de voorspellingen niet weer veranderen...
|
|
|
Faxie
|
Nou het windloze gebied zit precies boven Zeeland nu..... In Belgie hebben ze het wel goed zo te zien. Ik doe misschien een iets latere sessie op Vrouwenpolder, uur of 4 zal het dan worden. Echt bizar hoe die voorspelling gegaan is zeg
|
|
|
|
Faxie
|
Heeeeel misschien. Morgen vraag ik misschien weer vrij voor woensdag. Maar dan wil ik wel zekerheid over de wind, en niet weer dat gezeik van afgelopen week met elk uur een totaal andere voorspelling....
|
|
|