bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zo net terug van playa, we hebben daar even het licht uit gedaan, goed gepowerd gestaan met me 12
|
|
|
|
|
R.B.
|
Sebas mijn spullen liggen ook in me auto. Mocht het nog lekker waaien dan ben ik er ook.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik moet het vrouwtje eens lief gaan aankijken want dan ga ik vanmiddag ook maar eens. Ik moet eigenlijk thuis nog wat klussies doen maar ja dan kan later ook.....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sebas mijn spullen liggen ook in me auto. Mocht het nog lekker waaien dan ben ik er ook.
Heb m'n spullen ook in de auto gegooid, nu hoop ik alleen nog dat het wat minder nat van boven word...
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Hallo mensen redelijk nieuw op het forum maar wil even melden dat ik rond 4 uur op playa oostvoorne ben. gaan er nogmeer mensen? Ben zelf een beginner en heb m'n 9 bij even flink waterstartjes oefenen.....Gr. Vincent
|
|
|
thomasr
|
Op Hoek van holland was het weinig gisteren, (ik ging zelf niet kiten vanwege mn schouder,) maar er was geen kiter te zien daar.. Wel de hele dag lekker gegolfsurft op mooie dikke golven! je moet wat als je niet kunt kiten, maar ik moet zeggen dat ik golfsurfen toch ook wel heel erg leuk vind!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op Hoek van holland was het weinig gisteren, (ik ging zelf niet kiten vanwege mn schouder,) maar er was geen kiter te zien daar.. Wel de hele dag lekker gegolfsurft op mooie dikke golven! je moet wat als je niet kunt kiten, maar ik moet zeggen dat ik golfsurfen toch ook wel heel erg leuk vind! Zodra je schouder weer beter is gelijk proberen met je kite. Ik ben ook helemaal hooked
|
|
|
Ondabeach
|
nog mensen die straks naar autostrand gaan?
Yesss als ik het allemaal ga redden kom ik met m'n maatje
|
|
|
thomasr
|
Zodra je schouder weer beter is gelijk proberen met je kite. Ik ben ook helemaal hooked Haha, Michiel, dat was ik al met wavekiten!!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
er staan BAKKEN, zo maar eens kijken op het strand, jammer dat je niet komt michiel:( sebas en robin wel van de partij?
|
|
|
R.B.
|
yes ben om 17.00 uur @ the Nordsea dudes ben me mob vergeten zie bovenstaand.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
er staan BAKKEN, zo maar eens kijken op het strand, jammer dat je niet komt michiel:( sebas en robin wel van de partij?
Yep ben van de partij, rond 17:30 daar... dudes ben me mob vergeten zie bovenstaand.
Dat merkten ik, had je gebeld maar kreeg geen gehoor, daarna werd ik netjes terug gebeld door Robin met een vrouwelijke stem (je vriendin), dat was aardig van der...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
aaah wat was het heerlijk op de playa vanochtend om 10:00 na 13:30 werd het allemaal minder...drukker, vlageriger, enz... nu ff voorslapen voor de nacht dienst!!
|
|
|
thomasr
|
@ michiel: UITERAARD strapless! sterker nog, er kúnnen nog niet eens straps op bij mij!
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Howdy,
ik ben dit jaar begonnen met kiten en kite altijd op de brouwersdam. Kan nu rakjes varen maar hoogte lopen lukt nog niet echt.
Morgen wilde ik een keer na het werk naar oostvoorne,
zijn er kiters die willen meeten rond 18:00?
grtz Mik.
|
|
|
Gehaktdag
|
Met welke maat werd vandaag gevlogen op b-dam/neeltje? Had het idee had het met een 9.5 net iets te was, vooral savonds
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@gehaktdag Ik voerde met een 7, maatje met een 8.. Maar waren ook tog ook genoeg mensen met 9's tot 12's bezig. Vertiefd veel lijers die net kunnen springen, of met een 12 gingen springen en dan lekker net voor je landen en rakelings overal tussen gaan terwijl ze nergens naar kijken en zo ffies terug sturen op hun gemakt. Heb me lekker kunnen vermaken met overpowerd uitgehaakt sprongen, loopjes en was er al vroeg uit! Was 8uur 'sochtends begonnen, heel pooltje voor me eigen! En tegen 8 uur 'savonds ging ik er af, me handen trokken het egt niet meer... na 12uur door week te zijn. Kleine pauze gehad, even thuis met me pak aan gedouched en iets warms gegeten!
|
|
|
chico
|
@ gehaktdag Ik voer met n Helix 2010 maatje 6. Weeg 78 kg. Kon ik gewoon mee kachelen moest soms wel wat sinussen maar vaak genoeg power voor wat sprongetjes. Dit was op Brouwersdam van 15:00 hr tot 18:30. De 8 lag in de auto maar was te lui om die te gaan halen
|
|
|