d@ni

|
Was dat toevallig een rode Best?
|
|
|
Yoram

|
Van een rode Best heb ik wel last gehad ja 
|
|
|
|
rich@rd

|
hey, weet er iemand misschien een kitespot in de buurt van eindhoven? ik daar zogezegd een mannenwekend maar wil vrijdag avond wel effe knallen.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Vergeet het maar. Al vind je zo'n spot, wind is niet constant genoeg. (ik woon in deze omgeving) Je zou kunnen gaan wakeboarden!
|
|
|
rich@rd

|
Vergeet het maar. Al vind je zo'n spot, wind is niet constant genoeg. (ik woon in deze omgeving) Je zou kunnen gaan wakeboarden!
ja wakeboarden en snowboarden gaan we op t park doen(centerparks) maar ik wilde het eigenlijk combineren met een lekkere vrijdagavond sessie, lekker echt boarden dus!
|
|
|
robje104

Logs: 0 | 104 uur
|
Was ik dat toevallig?? ben heel de middag buiten de gele boeien bezig geweest omdat ik het veel te druk vond. ik ben niet zo ervaren dus zoek de rustige plekjes maar op Als ik het was...sorry.. ik ben me er niet echt bewust van. Rob Was dat toevallig een rode Best?
Van een rode Best heb ik wel last gehad ja 
|
|
|
guido

|
Die kerel met die blauwe naish ben ik met een grote boog omheen gevaren.
|
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
Sooooo... Kijk mij eens even dik loopen met die diablo!!!! (haha, ben ik niet.. (andre)) haha, verder wel leuke foto's! Met die Helix is Stefan of John(Hijo de la..) ? Zaterdaagggg!  @evan, ik zal even contact op nemen.. wil zeker dat koordje van je proberen!
|
|
|
Yoram

|
Was ik dat toevallig?? ben heel de middag buiten de gele boeien bezig geweest omdat ik het veel te druk vond. ik ben niet zo ervaren dus zoek de rustige plekjes maar op Als ik het was...sorry.. ik ben me er niet echt bewust van.
Rob
Geen zorgen, was dacht ik een Best Waroo (liep nog een instructeur mee op de kant voor zover ik het zag). Zaterdag zie er lekker uit 
|
|
|
Gewoon John

Logs: 0 | 30 uur
|
Sooooo... Kijk mij eens even dik loopen met die diablo!!!! (haha, ben ik niet.. (andre))
haha, verder wel leuke foto's! Met die Helix is Stefan of John(Hijo de la..) ?
Ja of Kiteripper (Leo), die was ook lekker bezig om op de gevoelige plaat te komen bij Mart! En van niet springen met downwind binnen je line-bereik een kiter heeft hij nog nooit van gehoord :-) Alles voor de trick!
|
|
|
|
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
|
is eagle jan op vakantie ofzo? normaal zou die wel wat posten maar nu al een hele tijd niks
Enjoy the moment................. 
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
is eagle jan op vakantie ofzo? normaal zou die wel wat posten maar nu al een hele tijd niks
Enjoy the moment.................   Die knappe vent onder die oranje Helix dat moet ik zijn  @ Jesse Het is toch echt Ron onder zijn kakelverse loopsletje
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
@mart, hahahaahha @ hijo del John'o Neeejo, Ron! pffieuwww, doetie goed! Lekker hor!  Na me stage vandaag, stapte ik op de fiets. En voordat ik weg kon fietsen liep ik Stefan tegen het lijf! haha Prachtig!  Heb gelijk een riddeee voor Zaterdag! Komme gij ook? 
|
|
|
hijo del viento

|
Die kans is zeer zeker aanwezig!! Gaat Stevie voor een vroege sessie of moet hij vrijdag eerst in de stad nog ergens met Rudo in de lampen hangen??
|
|
|
robje104

Logs: 0 | 104 uur
|
ok beter, ik doe mn best om vooral niet in de weg te zitten hihi. ben blij dat ik aan het begin van het seizoen les heb gehad....was niet blij geweest afgelopen zondag. volgens mij was zondag de drukste dag dit jaar. zaterdag werk ik en pas om 19 uur thuis dus hoop op zondag met nog iets extra wind groeten Rob Was ik dat toevallig?? ben heel de middag buiten de gele boeien bezig geweest omdat ik het veel te druk vond. ik ben niet zo ervaren dus zoek de rustige plekjes maar op Als ik het was...sorry.. ik ben me er niet echt bewust van.
Rob
Geen zorgen, was dacht ik een Best Waroo (liep nog een instructeur mee op de kant voor zover ik het zag). Zaterdag zie er lekker uit 
|
|
|
hijo del viento

|
Ziet er idd lekker uit voor zaterdag.....wel een Nnetje in de richting helaas....
Mart hoe laat moet ik je oppikken voor de foto's op het strand??
|
|
|
rich@rd

|
nou ik zie al weer veel dikkere cijfers op wg pro denk dat ik toch maar effe bij dat weekendje vrienden er tussen uit sniek! meer mensen vanuit omg. eindhoven die zaterdag gaan?
|
|
|
hijo del viento

|
Ik ga wel wakeboarden in de Kempervennen en daarna in de lampen hangen in Valkenswaard......zeker als het zo waait....!! En niet te vergeten om 2u een taxi naar Einhoven om nog even een afzakker te halen.........
|
|
|
rich@rd

|
ja ja grappenmaker!
|
|
|
Yoram

|
Waar gaat zaterdag iedereen heen met dit N'tje? Zit zelf nog te twijfelen naar welke spot ik zal gaan...
|
|
|