|
martijn
|
Was het wat vandaag? Rauwe moet opgelapt worden lees ik al ja Michiel, het leven is hard voor ons
|
|
|
hans
|
was heerlijk vanavond , was er rond half 4. even half uur varen na een regenbui viel de wind weg. maar na een 3 kwartier was tie er weer,al met al de moeite waard geweest
|
|
|
martijn
|
Dude's ik vraag het maar alvast voordat we met het weekend weer zonder vervoer zitten. Zouden Thomasr en ik met iemand kunnen carpolen zaterdag? We kunnen naar een plek komen waar je langs komt (bv station o.i.d.), uiteraard betalen we mee met benzine kosten! ik hoop dat we met iemand mee kunnen rijden, of alle twee met iemand anders!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen nog mensen? Ga even mijn Cult 9 testen.
Je speelgoed is binnen Top man, kom snel kijken (helaas ga ik volgende week op vakantie, kiten in Spanje )
|
|
|
ROBST3R
|
mijn 9 meter is nog niet gerepareerd!:( Ze hadden 1 week beloofd en het is nu al iets meer dan 2 weken geleden dat ik hem heb weg gebracht. Heb gisteren gebeld en zij vertelde mij dat de leverancier van het condoom in de leading edge spoorloos verdwenen is! BIZAR:D
|
|
|
R.B.
|
Heej dude's Als het NK doorgaat wie van jullie gaan er dan allemaal kijken? Ik ben wel van plan om dan de Nl top te begluren.
|
|
|
KiteDemon
|
Morgen nog mensen? Ga even mijn Cult 9 testen.
Mooie dag om je Cult 9 te testen Ar. Neem je extenties van de 12 mee.....vaart lekkerder op 24 meter en gaat ook hoger. Ik ben er rond een uurtje of 11.
|
|
|
Spoon
|
Zo zit ik dus al bijna 4 weken te wachten op de bestelling van een naish smartloop... die winkel (zal geen namen noemen, hebben me in het verleden prima geholpen namelijk) reageert ook ineens niet meer zo rap op mail..:S...beetje jammer.. mijn 9 meter is nog niet gerepareerd!:( Ze hadden 1 week beloofd en het is nu al iets meer dan 2 weken geleden dat ik hem heb weg gebracht. Heb gisteren gebeld en zij vertelde mij dat de leverancier van het condoom in de leading edge spoorloos verdwenen is! BIZAR:D
|
|
|
KiteDemon
|
Zo zit ik dus al bijna 4 weken te wachten op de bestelling van een naish smartloop... die winkel (zal geen namen noemen, hebben me in het verleden prima geholpen namelijk) reageert ook ineens niet meer zo rap op mail..:S...beetje jammer.. mijn 9 meter is nog niet gerepareerd!:( Ze hadden 1 week beloofd en het is nu al iets meer dan 2 weken geleden dat ik hem heb weg gebracht. Heb gisteren gebeld en zij vertelde mij dat de leverancier van het condoom in de leading edge spoorloos verdwenen is! BIZAR:D
.....Hmmmm.....een zwaar geschapen dude mee aan de haal gegaan waarschijnlijk..... Zo´n cockring met quickrelease is ook wel handig als de boel op knappen staat.....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ben gistere avond nog geweest vanaf een uurtje of 17:30, eerst was er geen wind, toch maar m'n kite opgepomp, de wind pakten toen iets op, daarna ging het alleen maar harder waaien, op het laatst kon m'n 11m zelfs bijna niet meer houden, heb m'n kite een paar keer neer moeten laten om knoopjes te verstellen. heb gasten zien verwissellen van 12m naar 10m en toen naar de 7m (C-kites). het was iig wel mega vlaggering, maar wel een lekker zonnetje.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
De playa was gister top! Toen ik om 16:15 kwam aanrijden kwam het met bakken uit de lucht zetten, dus even gewacht totdat het droog werd. Toen toch maar omgekleed en de wandeling begonnen eenmaal aangekomen was er niemand meer op het water en stond er geen wind meer ^&^%$@#*@#^. Toch maar me 13m op gepomp want er kwam aardig wat donkere wolken dus kon lekker schuilen toen het begon te gieten. Na 3kwartier begon de wind harder en harder te worden. Eerst een uurtje met de 13m gevaren en daarna toch maar de 9m opgepompt omdat de 13 niet meer te houden was. Al met al was het toch nog een top avond geworden!! Vanavond weer Wie nog meer?????
|
|
|
Alferink
|
De playa was gister top! Toen ik om 16:15 kwam aanrijden kwam het met bakken uit de lucht zetten, dus even gewacht totdat het droog werd. Toen toch maar omgekleed en de wandeling begonnen eenmaal aangekomen was er niemand meer op het water en stond er geen wind meer ^&^%$@#*@#^. Toch maar me 13m op gepomp want er kwam aardig wat donkere wolken dus kon lekker schuilen toen het begon te gieten. Na 3kwartier begon de wind harder en harder te worden. Eerst een uurtje met de 13m gevaren en daarna toch maar de 9m opgepompt omdat de 13 niet meer te houden was. Al met al was het toch nog een top avond geworden!! Vanavond weer Wie nog meer????? Ik ben d'r vanavond ook weer
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik vandaag niet, straks weet ze thuis niet meer hoe ik ook alweer heet...
Morgen weer!!
Lol Tot straks dan!
|
|
|
Alferink
|
@Alferink; Waar vaar jij mee? Dan zal ik even zwaaien als ik langs je schiet Rood/Wit/Gele OR Diablo's
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm zou eigenlijk nu weer willen, alleen college straks en gister ook al geskipped...wheheh
|
|
|
d@ni
|
Martijn: PB!
|
|
|
d@ni
|
Morgen weer!!
Lol Tot straks dan! Kan helaas niet vanavond... GVD!!!!!! De bomen roepen me de hele dag al!
|
|
|
ROBST3R
|
`t lijkt wel 9m weer:( heb alleen nog een 13!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Morgen weer!!
Lol Tot straks dan! Kan helaas niet vanavond... GVD!!!!!! De bomen roepen me de hele dag al! Dat zeg ik ook!!!!!!!!!! Hoe groot is de verslaving? ik word er gek van. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, tis niet normaal meer.
|
|
|
Spoon
|
ff een luxe probleem.. vinden jullie dat niet smerig? om de dag na een lekker kitesessie je zeiknatte pak weer aan te trekken? de mijne droogt nooit binnen een dag
|
|
|
|