Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
3,6kn inderdaad. Wind valt weer flink tegen. Hopelijk trekt hij nog bij maar het zal mij benieuwen of ik kleiner dan 10m moet gaan varen.
Ben er rond 11u
|
|
|
Yoram
|
Staan nu @de Sluffie. Droog en een half zonnetje, word denk ik de 9m.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nou,had beter mn 12 meegenomen vandaag zeg! Kom amper de lucht in met de 8! Maar wat een prachtig weer en die regenboog vanmiddag op de dijk!!! .
|
|
|
Yoram
|
Haha Markus, zo erg was het toch ook weer niet (al was het niet wat er voorspelt was) Ik heb eigenlijk een prima sessie met men 9m gehad, wind was een tikkeltje vlagerig en een paar knoopjes meer had best gemogen, maar het was gezellig! Maar wat een heerlijk weer voor de tijd van het jaar Die regenboog was inderdaad erg vet, jammer dat men camera aan de andere kant lag. Een foto vanaf de plaat met een loopertje ervoor was super nice geweest.
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Wat een prima dagje zo! inderdaad, die dubbele regenboog was erg gaaf, alsof het er alleen voor ons was! Topdag met lekkere loops.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb me ondanks de matige wind prima vermaakt! En alleen maar weer lachende gezichten en als toetje een prachtige regenboog idd......
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Dit Michiel!! Das idd erg!! Kwalbert Verlinde musical.
Oh, Limboloek bedoel je, die geheel vrijwillig naar balters gaat zitten kijken uit de stal van Kwalbert Verlinke! ik vind het zeer ongepast en niet leuk dat hierover grapjes worden gemaakt .... ik werd onder onnoemelijk zware psychische druk gezet .... en niemand op dit forum heeft m.i. ook maar enig benul hoe zwaar het is om een zondagmiddag (terwijl er vette wind staat) 2 uur naar zo'n musical te moeten kijken ..... ik vind dat ik heeeel veel respect verdien ....
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vanochtend (di) nog een wave sessie op mv2? ik probeer er vroeg te zijn
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm...nog steeds stuk minder wind dan voorspeld...dacht aan vrij nemen vanmiddag....maar ben donderdag al vrij en dat ziet er ook nog zacht en winderig uit....
EDIT: Gaat toch de goede kant op!
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Dit Michiel!! Das idd erg!! Kwalbert Verlinde musical.
Oh, Limboloek bedoel je, die geheel vrijwillig naar balters gaat zitten kijken uit de stal van Kwalbert Verlinke! ik vind het zeer ongepast en niet leuk dat hierover grapjes worden gemaakt .... ik werd onder onnoemelijk zware psychische druk gezet .... en niemand op dit forum heeft m.i. ook maar enig benul hoe zwaar het is om een zondagmiddag (terwijl er vette wind staat) 2 uur naar zo'n musical te moeten kijken ..... ik vind dat ik heeeel veel respect verdien .... Haha inderdaad geen idee... dus bij deze mijn respect
|
|
|
|
pallo
|
ik ben wel van plan om vanmiddag naar de slufter te gaan. welke maat het gaat worden is alleen nog de vraag....
|
|
|
CCaptain
|
Haha Markus, zo erg was het toch ook weer niet (al was het niet wat er voorspelt was) Ik heb eigenlijk een prima sessie met men 9m gehad, wind was een tikkeltje vlagerig en een paar knoopjes meer had best gemogen, maar het was gezellig! Maar wat een heerlijk weer voor de tijd van het jaar Die regenboog was inderdaad erg vet, jammer dat men camera aan de andere kant lag. Een foto vanaf de plaat met een loopertje ervoor was super nice geweest. Ik dacht hetzelfde. Toch maar eens een Gopro aanschaffen. Het was een heel mooi plaatje geworden Wat een heerlijke sessie was het gisteren zeg...
|
|
|
|
|
Yoram
|
Weet niet wat het was, maar hij viel vandaag wat tegen vergeleken met gisteren, raar windje. (Me 9m deed niet wat die moest doen iig haha). Wat een heerlijke sessie was het gisteren zeg...
Helemaal mee eens
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Vandaag qua wind beter - lekker een paar extra knoopjes......... Vertrouwen komt stukje bij beetje wat terug op dit soort dagen!!
En natuurlijk weer een hoop gezelligheid en lachende gezichten op het water!
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Gaat er naast een spartelende Markus nog iemand morgenochtend vroeg richting sluf? Uurtje of 9 ofzo? Even de zeehondjes wakker schudden....
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
nog veel belangrijker...wie gaat er donderdag want dan gaat het pas waaien. Laatste kans want dat komt de winter eraan zonder wind.
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
ik ga dalijk even bij oostvoorne autostrand! het gaat volgende week nogal koud worden dus zal wel 1 van de laatste keren zijn voorlopig
iemand anders nog naar autostrand?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
nog veel belangrijker...wie gaat er donderdag want dan gaat het pas waaien. Laatste kans want dat komt de winter eraan zonder wind. Tijd is helaas vrij kostbaar voor mij de laatste tijd. Zo ook morgen weer geen tijd, dus vandaag was mijn laatste kans voor de winter (alstie doorzet) en was lekker zo ff voor t werk! Begon wat lafjes rond 9en in m'n uppie, maar gelukkig had Markus z'n windzak meegenomen. Uiteindelijk een prima windje voor de 10! En wat een ruimte zeg met z'n 2en. Nu weer snel an die arbeit.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was zeker ff lekker! Trok uiteraard goed aan toen Windhoos weg ging! . Seabert was er ook weer met zn partner
|
|
|