JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja! Komt goed!! Eerst was zondag niks meer, nu lijkt het erop dat we vanaf het vliegveld snel door moeten naar het strand!! MOOI!!
En maandag en dinsdag wordt echt ff niks (wakeboarden ofzo??)...maar vanaf woensdag dan weer lekker 22 knopen ofzo! Prima toch!!!
TICKETS NIET VERGETEN HE! :-)
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
wel opletten mannen want als chrizzz poepies laat hoor je niks meer dat komt door de gezellige uurtjes in de bus jeroen thanks de wind zien we daar wel mannen misschien waait het daar wel meer door de thermische wind ofzo wie heb de tickets want die moet we niet vergeten
|
|
|
Lex
|
Jeeej...bijna is het zover. En met die wind komt het wel goed denk ik! En anders lekker chillen in de zon toch? Vakantie=vakantie
|
|
|
NIELZZZZ
|
lex jij gaat zelf ok toch??? wannneer ga jij dan?
|
|
|
Lex
|
vanacht! Of eigenlijk morgenochtend, ik dacht rond zes uur sochtends dat we vliegen.
|
|
|
|
Lex
|
7.10 hoor ik net, vanaf R'dam
|
|
|
To
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Aaha..vanaf Rdam..dat is relaxed....maar vast wel duurder...
Zeg, wie heeft er nog plek voor een pomp?? mijn tas raakt aardig aan het gewicht...
|
|
|
Lex
|
Ik heb er zowiezo een pomp bij..weet niet op welke spot jullie gaan varen, maar mijn pomp kan je altijd lenen.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
heb er ook 1 bij me, zit toch al op 25 kilo met alleen kitespul... trapze moet dan nog met mn kleren in de handbagage
|
|
|
Lex
|
Haha ik heb nog niet eens gewogen...gewoon de meest blonde uitzoeken bij het inchecken.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb geen pomp,op 1 strand heb je een compressor hoorde ik als ik een nachje lepeltje lepeltje lig dan mag ik hele week zijn pomp lenen kite tas is 22 kilo en handbagage 6 kilo toch wel netjes nog dacht ik. ps klein probleempje jullie zijn de lul met deo,scheerschuim en shampoo en tandpasta want dat pasta echt niet meer............... heb er wel vette zijn an 6 uur op schiphol 13:00 op het water
|
|
|
TtHoM@s
|
aiijaaijaai ik vertrek maandag 7:10 en heb vernomen dat het HARD gaat waaien en euhh het waait...??? ik ga naar ouddorp laterzz
|
|
|
hoeksjuut
Geen avatar
|
Is iedereen weer in goed conditie in het 5-10 graden gebied aangekomen? Ik heb me in iedergeval prima vermaakt, wat een wind...pfff
Groetjes,
|
|
|
|
Supergroover
|
mmmmhhh vandaag eindelijk weer eens vitamientjes binnen gekregen... dat was alweer lang geleden. Maar ik moet toegeven dat ik het "tussen de middag biertje" vandaag toch wel miste.
|
|
|
NIELZZZZ
|
conditie??ik wist niet dat je van bier drinken en chips eten conditie krijgt vandaar dat ik zo sportief ben biertje tussen de middag of om 11 uur even voor het kiten er 1tje wegtikken,is best lekker inderdaad,oftwel heel gezellig geweest. de wind was beetje minder mag achhh daar ga je ook niet voor naar tarifa,das bijzaak we zeer mooi strand tarifa zelf. ik geef de vakantie 4 en een halve ster
|
|
|
Supergroover
|
ik geef de vakantie 4 en een halve ster Het scheelde niet veel anders waren het er 5
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik regel de 5de wel jongens, als die gewoon meegedaan had had het mischien nog wel meegevallen.... of was hij al een paar vingeros verder dan mijn dos? Begin toch te twijfelen aan wat er allemaal gebeurt is op jullie kamer??
Idd, dat had even een inkak momentenje vandaag... Mn middag pilsje... Alleen hadden jullie dat ook? Dat je elke minuut achter je keek en van elke beweging schrok??
|
|
|
NIELZZZZ
|
tarifa trauma opgelopen
|
|
|
|
|