Helm wel of niet ?

Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #25 September 14, 2006, 02:58:43
edit2Rapporteer  
Ik heb ook ooit geprobeerd een busje van terug te koppen (zat op een brommer). Busje reed 90km p/uur en ik 50 in tegenovergestelde richting. Een compleet gescheurde helm, veel botbreuken in mijn gezicht, zeer zware hersenschudding, 3 dagen coma, een paar dagen blind maar ik leef nog wel, dankzij die helm.

Ik kite zonder helm .... en natuurlijk denk je zoiets overkomt mij niet want ik ben slim, gebruik mijn safety en kite niet in de buurt van rotsen of palen....... maar what the hell ik heb net besloten een helm te gaan kopen. € 45,= kan je leven redden.
X2Nick

Antwoord #26 September 14, 2006, 03:13:13
edit2Rapporteer  
"Wat ik al eerder zei, op het water heb je geen helm nodig, je kan jezelf niet verwonden door het water.
Een impactvest wordt wel gedragen door sommige prokiters, want vallen op het water kan veel pijn doen op je lichaam."

En wat dan als je een "board-off" doet (of iemand anders) en je krijgt dat board op je kop? loser
magic ed

Geen avatar

Antwoord #27 September 14, 2006, 06:14:29
edit2Rapporteer  
"Wat ik al eerder zei, op het water heb je geen helm nodig, je kan jezelf niet verwonden door het water."

Van de week m'n waveboard nog naar van den Berg gebracht omdat "alleen maar water" er een ster in had gemaakt (waarschijnlijk een drijvende wijnfles, je weet wel, van die zaken die je echt niet ziet als je aan het kiten bent, maar die je wel kan raken als je valt).
(HJ) MINI-ME

Antwoord #28 September 14, 2006, 21:25:24
edit2Rapporteer  
Misschien trek ik het gevaar wel aan met mijn helm op mijn kop, maar denk het niet  :Smiley
Ik heb nu 2x gevaren met mijn helm. Heb ook 2x mijn board voor mijn kop (helm) gehad en 1x een board van een andere-kiter...

Ik ben dus helemaal blij met mijn helm ThumpsUp En je merkt er niets van  Joepie  Joepie Ps gebruik geen board leash dus daar lag het ook niet aan  schater

O ja...... een helm beschermt ook je trommelvlies  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.