koen-tjeee
|
Buiten stormt het gewoon! Hopen dat het iets afneemt, anders heb ik er niets aan. Wie o Wie van de bikkels staan er nu wel op het water? P.s. Gaan er toevallig nog mensen naar Oostvoorne vandaag
|
|
|
Jacq
|
Lekker briesje idd en nog een zonnetje ook! Oostvoorne is niks vandaag, de wind draait naar Oost en is dan aflandig!
|
|
|
R@bert
|
Ben net terug van Katwijk, maar niemand bezig, draait iets teveel naar t oosten. Gisteren daarentegen was the Bomb
|
|
|
michiel v geel
|
jullie zijn gewoon de gewonde brigade
mag ik aanschuiven
heb 2 knieen die niet meer willen kiten maar ik wel
ga vanmiddag genoodzaakt nog maar eens een dagje fotos maken
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
mag ik aanschuiven met materiaal pech, bar is een beetje gaar. Straks fixen en misschien daarna even naar HVH..dikke bakken!!
|
|
|
Jacq
|
Gaat lekker met ons, haha...
He Rauwepower, zie nu dat je moderator bent, dat was je eerst toch nog niet? Of heb ik daar gewoon overheen gekeken? Nou ik hoop dat je je bar op tijd gefixed krijgt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jongens en meiden, ik ben nog compleet blessure vrij? En nog prima in staat om dus een baantje te rammen. Echter moet verdorie werken...of iets wat er op lijkt.
Zul ik dan dus maar gewoon met jullie meedoen anders, en mijzelf ook maar een blessure laten oplopen? Ik kan toch niet op het water staan nu, dus daar hoef ik het niet voor te laten?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo, tis gelukt hoor!! Voorlopig zal ik de eerste 2 jaar even niet meer op het water staan... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
wat heb je gedaan dan?
kogel in de knie?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@jacq, ik ben niet echt moderator. Ik schrijf voor kitehigh wat scripts als bijbaan (lekker thuis werken, me likes) en kreeg daardoor ook moderator status.
|
|
|
michiel v geel
|
omdat het de komende dagen niet gaat waaien is het mischien leuk om een keer naar alphen te gaan om te gaan wakeboarden
laat maar horen of julie willlen en waneer jullie zouden kunnen want ja mischien wel heb ik niet zo veel aan (dat is met eerdere ''bedrijfsuitjes'' gebleken)
|
|
|
TtHoM@s
|
Wat zitten jullie hier nou allemaal te lullen op het forum stelletje ouwe wijven dikke wind buiten en jullie zitten en beetje doeloos op een forum te schrijven Das toch facking niet normaal ((aka jaap)(de gouden kooi)) Dit is een kite forum! lulle met eenbakkie pleu doe je maar als je 65 bent ofzo ach ja doet er ook niet toe ik heb lekker gevan op oostvoorne lekker rustig en dikke wind (vlagen)
|
|
|
michiel v geel
|
pak jij nog eens een fristi light en ga herhalingen van teletubbies kijken tom
er ligd een plan om morgen van 19.00-2100 te gaan wie gaan dr mee of wie zouden liever eerder willen?
|
|
|
michiel v geel
|
plan is veranderd we gaan van 1400-1600
|
|
|
Jacq
|
Ik heb nachtdienst gehad, dus duik nu lekker mn mandje in. Veel plezier voor degene die wel gaan.
|
|
|
R@bert
|
plan is veranderd we gaan van 1400-1600
Have fun....deze jongen gaat werken, bleh
|
|
|
michiel v geel
|
was weer gaaf hoor maar mijn rug is kiling me nu
ik kan echt niks op een wakeboardbaan kan dr niet eens een normale switch uit gooien
|
|
|
Jacq
|
Dan kan je iig al meer dan ik, ik kom de bocht niet eens door
|
|
|
michiel v geel
|
morgen alweer mischien een herhaling
anders volgende week
|
|
|
Er
Geen avatar
|
morgen alweer mischien een herhaling
anders volgende week
@ Ro en Jacq, zullen wij het ook gaan proberen?! Na 18.00 uur kan ik morgen en jullie?
|
|
|
R@bert
|
Nope...moet werken, gozer
|
|
|
|
|
Jacq
|
Ik zit in mn nachtdienst. Morgen even slapen en 's avonds heb ik al een date staan. Veel plezier weer voor diegene die gaan!
|
|
|