Lex
|
Ik denk dat mijn ouders zaterdag ook wel weer naar het strand willen als ze vrijdag een rustdag van me krijgen
|
|
|
roland
Geen avatar
|
gaan er nog mensen naar hoek van holland waait nu zo' 8.5 m/s met schuinaanlandige wind van rechts ik ben er waarschijnlijk rond 2 uur vanmiddag
|
|
|
*Maximus*
|
gaan er nog mensen naar ouddorp ? (ik woon in capelle aan den ijssel en mijn ma wilt me naar een carpool plek brengen)
|
|
|
Lex
|
oostvoorne was lekker maar vlagerig, alleen kwam ik er bij het oprollen achter dat er een scheur in mijn kite zit, gelijk naar eurofun gebracht en die brengen hem morgen naar Farla en dan heb ik hem volgende week weer (grinnik_kitesmiley). Hopelijk waait het zaterdag lekker hard voor mijn 8....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hey Lex! Ik heb je vast gezien vandaag\!! Welke kite had je?? Ik de rode Naish Torch 12
Was idd vage wind..wel veel..maar erg vlagerig...is niet te zien op Windfinder en actuele waterdata...daar lijkt het een vrij constante harde wind...
Ik sla morgen ff over denk ik, maar ben zaterdag weer van de partij! Ik zie ook dat de wind komende week weer West wordt..is denk ik toch wat stabielere wind dan met Noord over de Maasvlakte...
|
|
|
Alferink
|
morgen autoplaya !! Of er moeten beter ideeen zijn :o. Zijn er wss om een uur of half 3/3 uur om dan door te gaan met een avond sessie. (Thomas, Timmuh & ik)
|
|
|
D.D
|
Ik was er ook, top dagje ik vaarde met een spirtire2 12m zwart geel P.s, ik zag je nog varen poor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
ik ben er morgen , hopelijk net zulke wind als nu! Poor, Ik was met een groen/wit/rode rhino 2005 12 meter
|
|
|
JB - On The Edge
|
...jammer dat ik nogal kleurenblind ben..maar kan me wel een Rhino herinneren....spreek me ff aan als je me ziet!!
Zeg, kan ik in geval van nood nog met iemand meerijden morgen???
|
|
|
Lex
|
sorry bij ons zit de auto altijd vol P.S. Morgen ben ik met een caution spitfire 8 2005 , 12 is kapot maar ik denk dat ik voldoende hem aan 8 meter (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Peterkiter
|
We gaan morgen maar is f bij de slufter kijken, Blokkedam. Autostrand is meestal vrij vlagerig met Noordenwind, komt tie gedeeltelijk over land bij het vogelgebied vandaan. Helaas zit de auto bij ons ook al vol. Watersportweer geeft 18 knopen af dus ziet er goed uit!!!
|
|
|
Alferink
|
Nondeju wat een wind vandaag,
|
|
|
JB - On The Edge
|
NOG STEEDS VERVOER NODIG!! Met name voor de terug weg!!
Dus wie heeft er nog plek voor me vanaf het Autostrand naar Rdam!
|
|
|
Lex
|
NOG STEEDS VERVOER NODIG!! Met name voor de terug weg!!
Dus wie heeft er nog plek voor me vanaf het Autostrand naar Rdam!
neem een vouwfiets mee, 40 kilometer valt best te doen !
|
|
|
Stefan24
|
Zijn er al mensen richting Autoplaya. Rond 12.00 uur ben ik er zelf.
@ Poor ik heb waarschijnlijk nog wel een plek over.
|
|
|
Lex
|
ben er ook rond 12 uur, waait lekker!
|
|
|
|
Lieketjee
|
tijdje niet op de site geweest...zag nu pas het bericht!!!!
Lieke Snaathorst leeftijd: 18 woonplaats: berkel en rodenrijs (r'dam) spot: autostrand..
Xdoeeeeeeeeeeeeiiiiii
|
|
|
Lex
|
zoo was vet vandaag, eerst even paar lekkere smakkers gemaakt met springen, (eerste keer met deze kite kitesurfen,dus ff wennen), daarna ging het goed. Volgens mijn pa nog een sprong van rond de 7 meter hoog gemaakt ( wat ik zelf een beetje te hoog geschat vind ), en lekker geoefend met ingehaakt loopen (grinnik_kitesmiley) . Verder was Rutger er ook die de ene na de andere board-off eruit gooide en volgens mij nog een paar bikkels van de Slufter, en Leon zag je al vanaf de slagboom boven alles uitspringen
|
|
|
JB - On The Edge
|
Pff....wat een dag....veel harde (vlagerige) wind...en aardig wat golven om doorheen te beulen...
Ging eerst met mn 8 het water op...ik meette toch zo'n 19 knopen....maar dat bleek toch te weinig....dus toen maar met mn aardig gedowerde 12 aan de gang. Was net te houden...stond nagenoeg gedepowered op mn strap..maar goed.... Wel lekker gevaren en aardige springpogingen gedaan...
@ Stephan: Ik kon je niet vinden!!! En had mn telefoon in de auto laten liggen!! Spreek graag nog eens af, maar dan rijden we ook samen er heen ok!!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
tis nu nog maar 5m/s niet de moeite, gaat nog wel aantrekken naar 6bft als ik de voorspellinge mag geloven! en tja gister was een heerlijke dag!
|
|
|
Spoon
|
gasten. ik ga over 2 weken ook weer mee . dan is mijn school project afgerond heb ik een nieuwe oude kite en kan ik ook weer gaan knallen haha groetjes
|
|
|