Sherida
|
Jaaaaaaaaaaah spannnend!! Was het echt nog niet vergeten hoor!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
relaxt, moet alleen eerst nog ff een week in duitsland werken (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja alsof jij dat erg vind chris je zei nog lkkr zuipe in dts :L:P
|
|
|
CHRIZZZZ
|
haha, ja mooi op koste van de zaak.
|
|
|
Passie
|
we gingen toch om te kiten? hehe
|
|
|
Wie?
Gast
|
we gingen toch om te kiten? hehe
Kiten wat denk jij (ohoh_kitesmiley)Gingen toch alleen maar zuipe daar of zit ik nauw fout (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik dach dat jij alleen maar aan die waterpijp ging hangen daar nerd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
duncan en ik gaan tog mee:d duncan heft wat kunnen regelen, was iets met een paar gram mee smokkelen ofzo, dan was alles goed..dus wij gaan daar ook kanllen:D
|
|
|
JorritPi
|
duncan en ik gaan tog mee:d duncan heft wat kunnen regelen, was iets met een paar gram mee smokkelen ofzo, dan was alles goed..dus wij gaan daar ook kanllen:D
Hahaha!! Mogen we zelf ook wat houden? (tong_kitesmiley) Zitten jullie wel het zelfde hotel?
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
@Jorrit Gewoon zelfde reis geboekt, ook via vakantiestunt. Dus zelfde hotel. Het duurde alleen zeer lang voordat de aanvraag geaccepteerd was. Maarndag ochtend via internet geboek. Na vele telefoontjes vrijdag middag pas de bevestiging. Gelukkig alles goed gekomen, ik was bang dat het niet meer ging lukken.
Hee Emieck die annuleringsverzekering werkt niet als je een paar gram mee smokkelt!!!!!
Michiel en DaanD gaan beide niet mee.
|
|
|
emieck
|
moeten het meteen hele kilo's zijn dan?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
niet meer dan 20kilo he ;-) anders mag je bij betalen :-) tyfus...deze week ookal niet kiten...ben beetje beurs en blauw omdat ik het asfalt heb geraakt...
|
|
|
ouddorp-rules
|
Update lijst:
1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark (geboekt) 8. Jorrit (geboekt) 9. Dennis (en vriendin)
PS: lekker windje daar in juni! Jongens...biertje??
PS2: Ik ben Jorrit en ik ben een Sjeik!
Drie hoeken voor 8dgn, vertrek 21-juni met mijn vriendin! See you on da H20, Alex
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
Heej het worden er steeds minder. Dit was toch de laatste lijst?
1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark 8. Jorrit 9. Dennis 10. en vriendin, 11. Chriz 12. Jeroen (ala Sissy slingshot) 13. Thomas 14. Arwin 15. en vriendin 16. Duncan 17. Emieck
|
|
|
Wie?
Gast
|
niet meer dan 20kilo he ;-) anders mag je bij betalen :-) tyfus...deze week ookal niet kiten...ben beetje beurs en blauw omdat ik het asfalt heb geraakt...
Met je moter?
|
|
|
emieck
|
nou zijne r tog al aardig wat;) maare misschien is het leuk als iedereen ze msn ff neerzet zodat we ff beetje contact kunnen hebben;) mijnes is: emieckdegoede@live.nl
|
|
|
Wie?
Gast
|
Yeah nog 2 weken
|
|
|
emieck
|
te dikk, je bent gewoonweg te dik!
|
|
|
emieck
|
sorry ik verveel me:P
|
|
|
Emma
|
wie ben jij eigenlijk te dikk?
|
|
|
emieck
|
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!! (sealedlips_kitesmiley) dat is zijn dekmantel, niet doorvertellen he! (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Wie?
Gast
|
wie ben jij eigenlijk te dikk?
Ik ben een eenzame jongen van 19 ik weeg 102kg en ik zoek een vriendin en wie ben jij emma"
|
|
|
JorritPi
|
Ik ben een lamzak en ik weeg 155kg en ik ben opzoek naar oudere vrouwen rond de 78 jaar. van die lekker geile k*tten waarbij de vellen blijven hangen als 'm er uit haald.
|
|
|
Passie
|
wat heb ik opeens weinig zin meer in el gouna.. hehe
|
|
|