1 maand zuid afrika en 3 dagen kiten....... hahaha dat is als naar de wallen gaan voor een goed gesprek.
Even wat tips. Wind is daar in jan vrijwel elke dag 25 tot 35+ knopen. Groter dan 9m vaart men doorgaans niet in de zomer. Hou rekening met de golven. Is andere koek dan hier in Nederland. Als je beginner bent dan succes met de wipe-outs.
Tip: 160 km boven Capetown ligt Langebaan. Ga zeker ook daar even kiten in de lagoon. Supergave spot en de locals daar knallen als gekken.
Voor de rest. Enjoy! Capetown is tha bomb. Ga zeker de tafelberg op (te voet en niet met die gay kabelbaan) en lions head.
Me on Lionshead....
Neem op de tafelberg alleen route 7 als je voor iets avontuurlijks in bent. het pad houdt halverwege helemaal op.
route 7
Namibie is ook erg mooi. Zorg dat je een goede auto hebt om de leeuwen buiten te houden.
Mocht je ruzie krijgen met je vriendin.... No worries, er lopen veel enorm relaxte chicks rond daar (Check stranden, bars op long street en de Universiteit van Capetown)
En de gemiddelde local is een stuk minder individueel ingesteld dan hier in NL. Toen ik daar was zat ik elke week bij een andere relaxte onbekende mee te vreten om vervolgens naar de beste beach-parties te gaan.
Enjoy!!!