Reviews op KITESTART.nl

Kitestart

Geen avatar

Maart 07, 2008, 21:12:09
edit2Rapporteer  
Vandaag is er een nieuw onderdeel gestart op www.kitestart.nl. Reviews! Je kunt nu van alle bedrijven in de rubrieken Shops Nederland, Shops Buitenland, Kitescholen, Kitereparatie en Kitereizen jouw mening achterlaten.

Ben je goed geholpen in een shop met een garantiegevalletje, was je kiteles helemaal geweldig, liep je vakantie in de soep, maar is dat goed opgelost? Of ben je juist ontevreden? Laat het je medekiters weten door je mening achter te laten op de site.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Maart 07, 2008, 21:42:15
edit2Rapporteer  
Mooie functie, heb gelijk ook twee reviews toegevoegd.  ThumpsUp

Al moet ik wel een kanttekening plaatsen: omdat je redelijk annoniem je info achter kunt laten is het makkelijk voor kwaadwillenden om negatief over een zaak te gaan doen, terwijl dat misschien helemaal niet terecht is. Helaas weten we ook hier op kitehigh dat kwaadwillenden wel degelijk bestaan.  Undecided

Op een automerk site waar ik weleens kom is deze rubriek daarom ook stopgezet. Het werd al snel modder gooien  ThumpDown

Dus, heren moderators, goed de boel in de gaten houden. Bij twijfel weg ermee!  ThumpsUp
krullebol

Antwoord #2 Maart 07, 2008, 23:52:29
edit2Rapporteer  
Denk dat promotiereviews nog eerder een probleem zijn, of zie ik dat verkeerd?  Tongue
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 08, 2008, 16:33:31
edit2Rapporteer  
Hi Michiel,

Daar ben ik 100% mee eens!

Ciao
Harry
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.