kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
mooie speeltjes hoor rutger. zal voor de meeste dromen blijven dat nieuwe spul. nog even een tyijdje wachten. veel plezier er mee we zien je wel vliegen .
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jij bent er vroeg bij. Ze zijn nu dus eindelijk in Nederland.
|
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
@ Evan.... Er waren nog meer kites. Er is wel veel eenheid op het water qua kleur...... @ raphael Thnx!
|
|
|
Naishie
|
Pfff mooi spul hoor! Wanneer gaan andere merken het nou eens snappen? Wanneer zou de nieuwe park komen?
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Speciaal mooi ? Ik vind dat zowat alle merken op alle merken lijken. 2 weken geleden nog een takoon uitgepakt en dat ziet er ook netjes uit.
|
|
|
Evan
Administrator
|
@ Evan.... Er waren nog meer kites. Er is wel veel eenheid op het water qua kleur...... @ raphael Thnx! Klopt, 4 zelfs Hoef dus geneens meer te wachten op mn 5m of 6m, alles in 1x binnen, top! 5m-8m-10m in dezelfde kleuren als rutger zn foto's (groen dus) 6m is wit met lichtblauw en fluor-geel, moet daar nog een foto van maken want die ziet er ook wel siick uit. Ook nog even kleine 2u in vlagerige prutwind gevaren op de dam, genoeg om te zeggen dat ze die kite zeker niet verprutst hebben! Voelt nog smoother aan en is zo stabiel geworden dat je er met 10kn gewoon onderdoor kunt wandelen zonder dat hij voorover valt, maar gewoon spanningsloos achterover komt zweven. Nu alleen nog een keer goede wind en een betere afstelling zodat ik wat meer verschillen / verbeteringen kan opnoemen!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Die tassen zien er ook wel degelijk uit. Nu zelfs naish geplastificeerde depowekoords gebruikt zullen de shop de omzet van vervangende koorden wel missen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet er rete gelikt uit dit jaar, zou bijna willen overstappen.... Ben nu nog meer benieuwd naar de Park2 die grotendeels op de Torch is gebaseerd
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ohja, vergeten te vermelden dat alle kites nu bij het inflate-ventiel een een balletje hebben, dus geen vingervlugge skills meer nodig het dopje dicht te doen. Wel ben je nu verplicht de deflate te gerbuiken (die ik nooit gebruikte.....)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo in dat opzicht lijk Naish een beetje op Apple, iets wat andere kites al sinds het begin van deze eeuw heeft, stopt naish er nu op ;-)
Daarnaast vraag ik me af of plastificeren van het depowerkoord betekent dat je nooit meer je depowerkoord hoeft te vervangen? Volgens mij kan het koord van binnen nog steeds slijten, alleen zie je het nu niet.
Moet wel Naish nageven dat ze veel tijd besteden aan de gehele presentatie van het nieuwe materiaal, dat vind ik zelf wel super.
|
|
|
der Torch
|
Ohja, vergeten te vermelden dat alle kites nu bij het inflate-ventiel een een balletje hebben, dus geen vingervlugge skills meer nodig het dopje dicht te doen. Wel ben je nu verplicht de deflate te gerbuiken (die ik nooit gebruikte.....)
dit heeft mijn 2011 torch ook al, maar is idd wel fijntjes, zeker als je pomp even losschiet ;-) ook erg benieuwd naar de wit blauw geel kleurstelling, kom maar op met die foto's !
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ah, dan hebben latere batches van de 2011 het wel al. Hoor je wel vaker dat dat soort verbeteringen voor het volgende seizoen al in de latere batches van het vorige model zitten.
Foto's moet ik nog even tijd voor maken (beetje zon erbij mag ook wel voor de mooiere plaatjes)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
@Lauw, waarom slijt je depowerkoord binnen in die plastieken mantel?
Ozone heeft er ook een stuk (flexibele) rubber rond en daarmee heb ik na 6 maand varen nog geen slijtage op.
Naish spullen zien er zeker goed uit!
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
mooi oldskoel retro kleurtjeee! @evan hoog tijd voor 40kn+ Word het toch moeilijk.. unhooked waveriden aan de 5 of loopjes aan de 6?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BZT
Geen avatar
|
Als het een beetje meezit, kan je donderdag einde van de middag en avond die nieuwe fakkels laten roken!
|
|
|
Evan
Administrator
|
Daar hopen we dan maar op, heeft nu alweer lang genoeg niet gewaaid!
|
|
|